torsdag 23. september 2010

Om å shoppe fra sofan...;)

Nå har jeg sittet i sofaen med shoppeabstinenser de siste sju ukene ;)
Jeg har prøvd å holde meg litt unna nettshopping,
rett og slett fordi jeg kjenner meg selv litt for godt!
Men - det får være måte på shoppetørke!
Så i dag måtte jeg bare ta turen innom H&M og endelig bestille putene
"alle" har, som jeg bare ikke har rota meg til å bestille enda.
De er naturligvis ikke på lager.
Men jeg får dem vel kanskje før jul?
Det de derimot hadde på lager var en badematte
som bare MÅTTE kjøpes!
For de som ikke vet det er jeg sånn derre pilletriller da ;)
Gleder meg til å legge denne foran den eminente dobbeldusjen!
Så kan gubben med rette få lov til å hevde at han tråkker på kona hver dag???
Hihi ;)
Ha en strålende dag alle sammen!
Klem fra Barbro
Det må forresten nevnes at jeg ikke kunne motstå litt shopping hos Jotex for en stund siden også...
...bilder av fangsten som endelig ankom for noen dager siden kommer snart!

11 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Filler´n, der røyk julegaveideén ;-) Kjempekul matte og klart du måtte ha den!! Klem

Janicke sa...

Vi som kjenner deg vet at kortet ditt kan løper varmt ;-))Men nå har du jo vært veldig flink i noen uker :-)

Matten var kjempe kul :-) Så får du glede deg til putene kommer.

Jeg ønsker deg en herlig dag :-)

Stor klem fra Janicke

Anonym sa...

Klart det må shoppes av og til ;). Syns det er spennende å handle på nett,det er jo så mye lekkert også og ikke minst lettvint. Her hvor jeg bor så er det ikke mye interiørbutikker å skryte av,så for meg er nettshopping en gave hoho. Bor på ei øy mellom Molde og Ålesund,så jeg må ta ferger for å komme meg på et av stedene,er utslitt når jeg kommer hjem. Ha en flott dag. :))Klems.

Anonym sa...

Flott matte forresten. :)

Hege sa...

He , he det er vel ikke lurt om du "hiver" deg rundt og gjør ting akkurat nå Barbro!;-D
- du er go`da:-)
Stilige ting du kjøper - og du sparer sikkert masse penger på å ikke løpe i butikker!
Ha en kos dag,
klem Hege.

June sa...

Litt shopping må til!:)
Veldig fin matte!

klem

Tovepia sa...

Denne er jo som skapt for deg;)
Nettshopping er artig, men spennende også;)...og så slipper man å gå ut og lete i flere butikker;)
Nyt helga og klem fra meg;)

Jane sa...

Stilig matte da, og passer jo perfekt for den som er "pilletriller" hehe....
Nettshopping er FARLIG ja, men akk så moro. Kjempe morsomt når man får pakkelapper i posten, og man iler til postkontoret like ivrig som et barn på julaften (snakker jeg i allefall for meg selv). hihi.. :0)

Ha en fin kveld og en topp helg.
Klem klem

Smykkas sa...

Det e falig det, sa Ludvig i filmen Flåklypa.

Jeg sier bare: Nettshopping, det e fali det.

Men pengene skal jo brukes, og litt småfornyelser lyser opp i høstmørket.

Klem

h.espe sa...

Hei vennen!
Så godt å høre at det går bedre med deg - bare pass på armen nå, pass deg for "musesyken"... Men du, litt shopping gjør da aldri vondt, og å shoppe fra sofakroken er jo skikkelig bra ;o) Herlig matte du har bestilt deg - hi, hi - sier jeg, som har kjøpt nesten make...;o) H&M Home er bare fantastisk - har bestilt både putetrekk, løper, lin hodeputer og lin sengesett. Sengesettet har jeg ikke fått levert enda, men gleder meg...:o)

Ha en strålende flott fredag i morgen Barbro - kooos deg!

Stor klem fra Hildegunn

Snertne sneller og små nøster sa...

Noe må man vel kunne unne seg og da etter 7 uker ;-) Jeg for min del klarte ikke å legge igjen NOEN nøster garn fra Jens Hoff i dag :-) I morra skal jeg bake tacosnurrene du har lagt ut oppskrift på - 13 åringen skal feire bursdag :-D Legger meg til som følger her jeg - artig når man finner flere Tronhjemmere :-D

Ha det fint og klem fra Siv