torsdag 26. august 2010

Prinsessekaken!

Da er barnebursdagen vel overstått!
Og prinsessekaken ble en ubetinget suksess :)
Ta-da!Jeg fikk god hjelp av nabofrua,
det tok oss ca 2 timer å pynte kaka :)
Kjempemorsomt! I følge oppskriften skulle man bruke smørkrem på tårnene også,
men vi brukte heller rosa melis (jordbærmelis).
Syns det ble veldig bra!
Og mye finere med hjertestrøssel enn vanlig strøssel.
Vi snakker jo tross alt prinSesse her!!
Nydelige prinsesselys fra Cacas (Wilton)! Mange skjeve Pisa-tårn her ;) Ikke så lett når iskjeksene er skjeve! Vi sier det er noe av sjarmen med hjemmelaget ;) Blåååååås! Hurra for deg som fyller ditt år :)
Sliten, men fornøyd :)
Bursdagsklem fra Barbro

20 kommentarer:

Lotta sa...

Wow så lekker og grattis så mye til jenta di:)Herlig!!!!

Tovepia sa...

Vel overstått, og du har et herlig bursdagsbarn!!
Nydelig kake ble det også!!

Imorgen helg, vi på hytta, dårlig vær meldes..
Kos deg og klem fra meg;)

Nina sa...

ååååhhh...så fin kake! Også så flink du er da Barbro! Celina måtte nøye seg med en "bamse" kake i går! Hun ønsket seg hest, men ett sted går grensen..haha! Nydelig bilde av snuppa da! Gi henne en kos fra celina og gratuler!

June sa...

Oooh, pretty!:)
Hipp hurra for bursdagsjenta!!!
Håper det ble en super duper dag!
Klem

Unknown sa...

Naw, blei barra supernydelig!!!

Forstår at det tok ei stund ja, og sånne tårn ska faktisk værr litt skeive ;o)

Jane sa...

Stilig kake asså. Skikkelig prinsessekake :0)
Satser på at bursdagen ble vellykka, og mini prinsessa var storfornøyd etter feiringa :0)

Klem Jane.

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Kaka var kjempefin :) Sikkert lurt å bytte ut litt av smørkremen med melis, kan ofte bli litt mye smørkrem :)
God helg!
Klem Anette :)

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei du, tusen takk for koselig hilsen. Så utrolig flott den kaken ble! Veldig fin, en slik en må jeg lage til mine prinsesser.

Ha en fin dag!
Klem Elizabet

Størstepia sa...

Den kaka ble jo bare helt KNALL!!!
Helt ok at kjeksene var litt skjeve - skal jo ikke se FOR perfekt ut heller!
Syns dere hadde vært superflinke!

God helg til deg!
Klem fra størstepia

Balke gård sa...

Hehe, jeg lo slik av kommentaren din,s er for meg hele Wowh, dån, sukk:-))))

Så nydelig kaka ble, knallfin!! Jeg syns dere ahr vært kjempeflink, en prinsessekake til en nydelig prinsesse!! Så søt!!! Klem og god helg!

Bettum Villa sa...

Wow.. for en kake!! Har ikke sett makan jeg :)
Skikkelig flink! Tror jeg må ønske meg en slik en til min bursdag ;P
Takk for alle de herlige kommentarene hos meg.

Klem Madelén

Unknown sa...

Gratulerer med lille prinsessa ♥ Og for en flott kake da, kan tenke meg at det var stas ja:)) Flink mamma!

Takk for flotte kommentarer inne hos meg, er alltid så kos og få besøk av deg:))

Kos dere i helgen!

Fredagsklem fra Line:)

lisje astrid's husblogg sa...

Å WOOOOOOOW!
Dette er den flottaste prinsessekaka eg har sett!
Utruleg fin:)
Kan berre tenkje meg at den fallt i smak ja:)

♥ GRATULERER med dagen til ei kjempe søt prinsesse♥

Tusen takk for slike fine ord frå deg:)

Ei God helg ønskast:)
Klem frå Astrid♥

Unknown sa...

Gratulerer med den vakre prinsessen!!♥ Å du for en kake!!!♥ Så utrolig lekker!!! Hadde sikkert brukt enda lengre tid jeg hi hi;)
Takk for din herlige hilsen hos meg, sånt blir man glad av!!♥
Ønsker deg en herlig helg, nyt den godt!♥
Klem fra meg, Anki

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oj, for en herlig kake, nesten så man ikke tør spise den! Gratulerer med prinsessa.

Anonym sa...

Skikkelig flott prinsessekake til en prinsesse som feira prinsessebursdag:) Tipper dere hadde det koselig med pyntinga:)

Kos dere videre i helga:)

Hege sa...

Heisann!
PLEASE help me: Spre linken til den nye bloggen min..?
http://lavilledemille.com/
God helg min venn,
klem Hege.

Smykkas sa...

Jeg har jo fortalt deg før at det er en vakker jente du har, og det mener jeg fortsatt.

Kaken var rett og slett fantastisk, og hvem bryr seg vel om litt skjeve tårn?

Vel overstått.

Klem fra Astrid

Blåveispiken sa...

Ååå, for en flott prinsessekake!! Kjempenydelig:o) Har selv prøvd meg på den varianten og fikk og litt skjeve tårn, men du har jo pyntet den så fint at man ikke legger merke til det da :o) Og så sæt bursdagsjente da-kan tenke meg hun var fornøyd!! I år prøvde jeg meg forresten på en barbivariant av prinsessekaka, og det var faktisk enklere :o) Ønsker deg en fin kveld! Klemmer

Som mine dager er sa...

Åh herreminhatt så flott. Jeg er imponert over hva dere får til. Virkelig flott kake, så forseggjort og en prinsesse verdig.

Takk for kommentar. Måtte le over alle dine klønete episoder med kamera. Huff og lell, jeg er tydeligvis ikke alene om dette.

Klem Marit