tirsdag 7. september 2010

Sommerkveld! Og en liten bloggepause :(

Først: takk for masse koselige kommentarer til forrige innlegg!
Jeg blir så glad, dere er så søte :)
I dag har vi hatt et helt fantastisk sommervær i Trondheim!
18 grader nå klokka halv ni...
...ikke verst 7. september!
Måtte knipse noen bilder i kveldssola,
her er utsikten fra verandaen vår :)
Vi er rimelig fornøyd med utsikten vår!
I dag skulle jeg egentlig vært på ledersamling. Fem uker med krykker har derimot vært tøft for skuldrene :(
Betennelse i begge to.
Jeg måtte bare kaste inn håndkleet og holde meg hjemme.
Surt, hadde sett frem til samlingen!
Godt det var finvær i hvert fall, så jeg fikk litt sol i fjeset igjen :)
Skulderbetennelsen gjør også at jeg bør holde meg unna PC'n.
Så da blir det en liten bloggepause.
Aner ikke hvor mange dager.
Men jeg lover å komme sterkere tilbake når skuldrene er bedre!
Ønsker dere en flott uke,
jeg ser frem til besøk av mamma om noen dager :)
Forhåpentligvis betyr det hjelp til både å bytte ut
de døde uteplantene med noen friske høstplanter,
og til å friske opp hårfargen!!
Klem fra Barbro

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Huffda Barbro, du har sannelig hatt det tøft med fot og gips, og nå dette.
Ta ordentlig vare på deg selv, betennelse er noe dritt. Hils din mor!!!
Klem fra meg;)

June sa...

Off, så kjipt!
Ha en fin bloggpause da!:)

Klem

Hege sa...

Usj - og så alt på en gang da Barbro:-(
Gleder meg til du er tilbake!
God bedring,
klem Hege.

Karen i hagen sa...

Huff,
Håper du snart kommer deg!
med ønske om gode dager:)

h.espe sa...

Hei vennen!
Så leit at du ikke fikk deg avsted på ledersamlingen. Også skulderbetennelse på toppen da, så kjedelig! Godt at fornuften seirer og at du velger å ta en liten pause fra bloggingen - må ikke gjøre det enda verre..!

En nydelig dag dere har hatt i dag - så utrolig godt å enda kunne få en opplevelse av sommer selv om vi skriver september.

Slapp av og "reparer" deg selv, og så gleder jeg meg til vi "sees" igjen..:o)

Goklem fra Hildegunn

Unknown sa...

Uffda, synd med skulderbetennelsen!

Sende varme tanker og ønske deg god bedring ♥

Guttemamma sa...

Så kjedelig da:(, riktig god bedring til deg og skuldrene!!
klem♥

Unknown sa...

Nyydelige bilder, for en vakker utsikt!♥
Uff a meg, stakars deg!! Hørtes ikke godt ut :(
Håper du blir fort frisk igjen!!♥
Sender deg masse godbedringsklemmer!!♥
Takk for herlige ord fra deg!♥ Varmer stort!!:)
Nyt dagen så godt du kan og pass på deg selv nå :)
Klem klem Anki

Størstepia sa...

Usj da, vondt både i ankelen og i skuldrene, høres ikke noe godt ut...
God bedring, så blogges vi når du er bedre!
Klem fra størstepia

Smykkas sa...

Nå må du først og fremst ta vare på deg selv. Om det blir en liten bloggpause gjør ikke noen ting. Blogging skal man være opplagt og frisk til.

Håper du får god hjelp av mammaen din. Måtte le litt da jeg leste om hårfarging, for der er jeg faktisk blitt en racer. Synd at avstanden er så stor.

Det er mange steder i landet vi nyter godt av det flotte sensommerværet. Det er helt fantastisk bare det å kunne vandre omkring ganske lettkledd.

Ønsker deg riktig god bedring. Jeg kommer til å savne de koselige kommentarene dine.

Varm klem fra Astrid

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Sååå kjeedleg!!:(
Masse god bedring, gleder meg til du er tilbake!
Gode Klemmer:)

Balke gård sa...

Å så kjedelig, stakkars deg og god bedring med senene...

Men du, jeg storlog av doen din, noe så megakult!! Knalltøft, helt digg!!! Høres veldig fjortis ut i skrivemåten nå, ser den, men det var bare helt rått kult!!! Digger deg -og glassmesteren;-)) Klem, Marianne (snart 40;-))

Anonym sa...

Ta vare på skuldrene, Barbro - og tusen takk for dine vakre ord til Mariannes minne. Deilig helg ønsker jeg dere alle, tenk om det hade vært Mai eller Juni nå .... det hadde vært noe :)

Karen i hagen sa...

Siden du ikke kan blogge selv, så ville jeg skrive en liten hilsen! Håper dagene er så gode som de kan være akkurat nå!
Gleder oss til du kommer deg igjen:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Huff, sånt kan være veldig vondt for ikke å snakke om hvor hemmende det er. GOD BEDRING!

Anonym sa...

Stikker bare innom for å ønske deg fortsatt god bedring;)

Villa von Krogh sa...

uff, det høres ikke noe særlig ut. Først foten og nå dette. God bedring!

Og tusen takk for tidenes lengste kommentar! :) Vi skal prøve ut noen av de du anbefalte. Gleder meg så mye!

Ha en fin uke videre. Klemmer Anine