fredag 24. september 2010

Liten tue....stort lass!!

Handletur på det nye senteret på Malvik.
Riviera Maison-butikk!
Lykke!
Endelig eier av stableskåla :)
Skal bare plassere den da.
Skal vi se....
...flytte den dit ja.
Og den dit.
Og kanskje den dit?
Hmmm...når jeg først holder på...
...kanskje bare få inn høstgreiene med en gang? Kanskje bare flytte om på stort sett alt som er av nips og dill da? Ja ;) Fortsettelse følger ;)
God fredagskveld!!
Klem fra Barbro
...som er en smule sliten i foten etter x antall turer frem og tilbake i stua ;)

9 kommentarer:

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Den stableskåla er knallfin!!! Misunn misunn ;) Bra du kan stå i dusjen igjen ;)
God helg! Klem Anette :)

Hege sa...

Om du har for mange ting - bare send den stableskåla HIT!!
- liitt misunnelig bare;-D
Riktig god helg Barbro,
klem Hege.

Størstepia sa...

Så fint og hsøtlig det ble!
Og den triple skåla er jo bare kjempefin!

Ha en flott helg!
Klem fra størstepia

Tovepia sa...

Denne har jeg sett og den er rålekker! Har det kommet en slik butikk der??...ikke fått med meg;)

Nattaklem fra meg i hyttelandet;)

Balke gård sa...

Å så fin stableglassboks, NYDELIG!! Gratulerer og god helg til deg også, takk for hilsen!!! Klem

Jane sa...

Åååååhhh. Den der er jo sååå fin :0) Lucky you.

Klem Jane.

Snertne sneller og små nøster sa...

Flott skål du har kjøpt deg :-) Må innrømme at jeg ikke var innom den butikken i går da jeg var på Malvik - men så den ja :-D Drømte om å kunne ha kjøkken stort nok til å ha det ene skapet deres der (eller skap og skap - det var vel mer en del av innredninga) :-P

Ja, kanskje vi passerte hverandre uten å vite om det.... kom dit rundt halv 11 jeg...

Ha en flott lørdag og klem fra Siv

Snertne sneller og små nøster sa...

Et lite PS - tacosnurrene ble veldig gode :-) Laga noen med kylling og noen med kjøttdeig. Jentene har slukt dem :-D

Smykkas sa...

Skåla var kjempelekker, men sannelig har du mye annet flott også.

Det er herlig å lage det koselig rundt seg, og det er helt gratis å flytte rundt på ting.

Klem