lørdag 8. januar 2011

Kreative krumspring er bedre enn spysjuke ;)

I går skulle snuppeline og jeg ha jentekosedag.
Det begynte bra!
Laaang knusekosestund i senga til mamsen,
deilig skumbad og kosefrokost :)
....men så ble det brÅstopp...
..snuppis begynte å spy :(
Det var dEn kosedagen!
I dag er heldigvis formen mye bedre,
men selv om hun har holdt på maten har hun klagd på vondt i magen.
Innedag, med andre ord.
Da er det greit å ha noen kreativiteter på lur!
Til jul fikk snuppa en herlig kreativ koffert av
verdens beste Anja-Patrice og hennes familie :)
Den passa perfekt i dag!
Næmmen, se...
Frua har endelig prøvd seg på å lage kollasj i Picasa!!
Sist jeg var i London (aaaaalt for lenge siden!)
kjøpte jeg denne lag-selv-klistremerke-pakken på Hamleys.
Vært der?
Har du barn er det et must å innom der og handle gaver ;)
Her kan man finne de utroligste ting!
Klistremerkelaging ble en stOr hit hos småjentene ;)
Og mor syns faktisk det er ganske gøy hun og!
Ha en strålende helg alle sammen!
Klem fra Barbro
...som satser veldig på at det holder med ETT familiemedlem med spysjuke...
Posted by Picasa

13 kommentarer:

Janicke sa...

Stakkars lille jente, det er ikke noe gøy å være så syk! Da er det godt at mor har ting på lur :-) kos dere med maling :-)
Klem fra janicke

Tovepia sa...

Hei Barbro;)
Her lå vi i farang hele jula, gutten til M begynte, så tok gubben og jeg over, deretter gikk det slag i slag...det gode er at det er kortvarig, men skjønner snuppa at hun ikke er helt i form ennå.
Men godt du har slike gode aktiviteter på lur, det hørtes virkelig artig ut;)
Ha ei god helg videre og god bedring i heimen;) klemmings;)

Unknown sa...

Uffda, stakkars liten :o(
Bra hu e bedre i dag, og det ser ut så dåkke har fått kosa dåkke masse :o)
Alltid kjekt med kreative krumspring.
Og kollasj og da snupps! Flinke!

Hærlig utfordring i forrige innlegg og :o)

KLEM

Jane sa...

Kjedelig å bli syk når man har helt andre planer som frister mer. Da er det godt mor har noe spennende i bakhånd som hobbystæsj. :0)
Masse god bedring til snuppa. Håper hun er i bedre form i dag.

Ha en flotters søndag.
Klem Jane.

Snertne sneller og små nøster sa...

Kjedelig når ungene blir syk, og spesielt når man har lagt opp til skikkelig kosedag :-/ Den kofferten så helt knall ut da :-) Jepp! Har vært på Hamleys - et eldorado for BÅDE barn og voksne ;-)Fine bilder - det er artig med kollasj :-D

Kos dere - klem Siv

Pia sa...

Spysjuke er grusomt! Heldigvis går det fort over!
Hamleys er et eldorado, ja!

gult hus i svingen sa...

herlig innedag:) har faktisk vært på Hamleys jeg også:) Gikk en hel dag og sikla i alle etasjene:) 13 år siden, og det ble med mye hjem til barna ja:)
Håper frøkna er frisk nå, og krysser fingrene for at du er frisk:)

klem fra Trine:)

Størstepia sa...

Får håpe du klarte deg uten spysjuken! Det er jo bare det værste som er...
Håper lille snuppa også er i bedre form!

Klem fra størstepia

h.espe sa...

Hei vennen!
Så leit å høre at lillenupp har vært syk da - kjedelig når dere skulle ha en skikkelig jentekosedag!! Vel, håper hun er oppe og spretter nå!!

Jeg har også vært litt småsjuk noen dager - begynte i forrige uke, i helgen slo forkjølelsen meg litt ut, og var hjemme fra jobb i går. Lønner seg nok å la seg selv være syk (..er ikke så flink til det), for i dag er jeg myyye bedre!

Ha en strålende uke videre - helgen er der før vi aner...;o)

Goklem fra Hildegunn

Kristin Kreativius sa...

:) Hei Barbro:) Hvordan er det med dere? Slapp dere unna dere andre eller? Håper alle er friske og raske nå iallefall:) Å, herlig med utfordring! Den skal jeg gruble litt på til i morgen:)

God kveld! og god klæm:)

Smykkas sa...

Stakkars vesle jente. Man vet jo selv hvor vondt og ekkelt det er med spysjuke.

Kreative krumspring står alltid høyt på min liste. Stort sett gjør jeg unna kjedelige ting i løpet av formiddagen, for da har jeg liksom en skikkelig gulrot foran meg. Mange timer til lystbetonte ting.

Blir du med på min give away?

Klem

MissMette sa...

Hei Barbro
En liten stund siden jeg var innom deg nå! – men har kost meg lenge her nå med alle de flotte innleggene dine :) – mange stemningsfulle og fine julebilder, masse inspirasjon her… Usj, stakkars lille jenta di som ble syk – ikke noe gøy det, håper hun er på bedringens vei ♥ Ønsker deg en fortsatt fin uke, så titter jeg innom igjen snart. Klem fra Mette

Kristin Kreativius sa...

...og nå har jeg gjort min plikt og sendt utfordringen videre:) Du kan lese på Lille-fam-solem-bloggen:)

God klæm;)