torsdag 30. september 2010

Og til slutt...stua :)

Dillet i stua måtte selvfølgelig tåle å bli flytta litt rundt på det og,
når resten av huset fikk gjennomgå ;)
Brettet har fått litt nytt innhold!
Tenker du...hun og disse brettene, altså!!...?
I just love them ;) Videreførte ideen med telysoppbevaring hit også!
Lilla er en av de store fargene denne høsten,
og det passer meg meget godt!
elSker nemlig lilla! Så mens spisestua har mer tradisjonelle høstfarger,
er stua lilla-dilla ;)
Torsdagsklem fra Barbro

12 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

He he humrer litt for meg selv her :-) Jeg er ikke så veldig flink til å flytte rundt på ting jeg - kanskje jeg skal prøve meg litt i høstferien?? ;-) Det ser unektelig koselig ut med brettene dine da - har 3 stk av arten jeg også :-D

Ha det godt og klem fra Siv

Unknown sa...

Hahaha!! Ja, det blei bestilling på Panduro :o)
Eg e et svakt, akk så svakt menneskebarn ser du ;o)

Og ja te lilla!! Hærligt!!
Hærligetemning sjå deg mor :o)

Unknown sa...

Sørens f.... data altså!
Når eg skrive litt for fort, så takle den ikkje alle bokstavene stakkars :o(

Det var altså hærlige stemning eg meinte ;o)

Anonym sa...

Jeg flytter også stadig rundt på tingene. Såå koselig du har det. Tusen takk for kommentar hos meg.
:) Klems.

Balke gård sa...

Å, Barbro, så snilt å tipse om iskaken, den så jeg nå og skal klare å lage, hurra!!! HEr var det mye fint, altfor travelt, vil jo se og kommentere masse, men tiden....Nydelig lyngkrans og så fin stua er! Kjekt at jenta trives i barnehagen, her var det brannøvelse idag, og nå henger diplom for brannverneren vår på 2 år, fremme til alles beundring:-) Og kaka er spist opp;-))

Klem og god helg, Marianne.-)

June sa...

Innom for å ønske deg en fin helg!
Koselig stue og spisestue!:)

Klem June

LYKKEBO sa...

Veldig fint pyntet! Og supert med kurv og brett så man får samlet mange fine saker på et sted.
Ønsker deg en riktig god helg:)
Klem

Hannes favoritter sa...

Jeg har også dilla på lilla, og har helt likt brett som deg! Jeg digger det brettet siden det både er dekorativt og praktisk... i sommer var det serveringsbrett til hagen, og nå er det pyntebrett.

Ønsker deg riktig god helg!

Klem fra Hanne

Guttemamma sa...

Virkelig koselig stemning hos deg! God helg i kosen!!
klem♥

Anonym sa...

koselig å "dille" litt og du har laga veldig fin stemning:)

Kos deg videre i helga:)

Smykkas sa...

Det kan være en fornøyelse å flytte litt rundt på ting, og jeg gjør også det til tider. Kanskje settes noe tilbake i skapet, mens andre ting får komme fram og "lufte" seg litt.

Jeg har faktisk aldri tenkt på deg og brett. Har bare nytt hvor flott du pynter.

Klem

små gleder sa...

Annerledes og fint:) Kjekt med ekstra telys så lett tilgjengelig også, de blir jo ofte gjemt bort. :)