onsdag 22. september 2010

Om å kunne STÅ i dusjen!!!

Hurra!!
Etter å ha sittet på en krakk i dusjen med beinet ut gjennom skyvedøra i seks uker
...altså..ikke hele tida i seks uker da - bare under dagens dusj ;)
kan jeg endelig STÅ i dusjen med døra igjen!!
For en uke siden fikk jeg nemlig av gipsen!!
Fantastisk deilig :)
Nå er det dermed slutt på hutredusjer,
nå er det varmt og godt uten åpen-dør-trekk ;)
I denne anledning tenkte jeg at jeg skulle vise frem den geniale dusjen vår!
Det er ikke så lett å ta gode bilder av den, men jeg har da gjort et forsøk ;)
Koselige små gullfisker skimtes til venstre ;)
Da vi tok over huset reiv vi ned alt som var på bad og do,
slo dem sammen og inkluderte litt av gangen utenfor.
Det resulterte i et stort og deilig bad!
Skal vise dere litt mer av det siden en gang ;)
Vi fant ut at når badekaret var plassert i det ene hjørnet
kunne vi likesågodt bruke resten av langveggen til dusj,
i stedet for å sette inn et lite dusjhjørne.
Dermed satte vi opp en vegg av glassbyggerstein i enden av badekaret,
og en skyvedør i glass foran dusjen.
Voilá - diger dobbeldusj!! Dette er noe av det vi er aller mest fornøyde med i huset :)
Her kan hele familien dusje samtidig uten problem ;)
Det er genialt når man har en liten frøken som gjerne vil være med i dusjen -
hun har jo alltid sin egen dusj!
I disse dager er det full opptrening av ankelen som står på programmet for meg.
Etter seks uker i gips er leddet rimelig stivt og vondt.
Nå klarer jeg å gå litt på foten da,
nå gjelder det bare å klare å belaste vekt og røre på leddet samtidig ;)
Det er nemlig kjekt å få til hvis man skal gå normalt ;)
Må vel bare smøre meg med litt tålmodighet!
Skuldrene begynner heldigvis å bli bedre,
siden jeg bruker krykkene mest til å støtte meg på.
Jeg er nok ikke 100% tilbake enda,
men det nærmer seg!
Med et lite stemningsbilde fra stuebordet
ønsker jeg dere alle en herlig høstkveld!

Klem fra Barbro

5 kommentarer:

Størstepia sa...

Så flott at du har fått av gipsen og begynner å bli bedre i armene!
Stilig dusj altså! Hadde vi hatt plass på vårt bad så hadde noe lignende stått der...

Fortsatt god bedring og lykke til med opptrening av benet!
Klem fra størstepia

Tovepia sa...

Så hyggelig at du er her igjen! Godt å høre at det går framover...og nå kan du dusje:D
Har hørt om din dobbeldusj fra gubben, genialt;)

Ha en fortsatt fin kveld og klemmer fra meg;)

Janicke sa...

Dobbeldusjen er super fin :-)
Jeg er skikkelig missunnelig på den assa!

Lykke til med foten, og trening!

Klem fra Janicke

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så kjekt at du er tilbake, og snart oppe å står igjen;)
Dobbeldusj må vere utruleg herleg å ha! Korfor tenkte ikkje vi på det!!!?
Lykke til med opptrening, og husk å kose deg mykje!
Klem:)

Lotta sa...

Hei!Så flott at du er tilbake!Håper det går bra med deg ja:)Lekkert hos deg!!!

Klemmer:)