mandag 6. september 2010

Snuppas nye bestevenn, og loppisabstinenser!

I helga har vi hatt den store gleden av å være hundebarnevakt!
Det er nemlig ikke så kjekt å ha med seg hund på føden ;)
Søskenbarnet mitt og mannen ble foreldre for første gang i helga,
Hurra!
Snuppa og lillevovsen er som Knoll og Tott,
de har lekt mer eller mindre non-stop!
I ettermiddag ble vovsen gjenforent med sine foreldre,
stor gjensynsglede.
Men den derre bebisen var noe merkelige greier ;)
Snuppa skulle nok gjerne beholdt vovsen,
men heldigvis er han ikke så langt unna oss!
I helga har det vært flere loppemarkeder rundt omkring i byen.
Bare her i nærområdet var det to.
Og her sitter jeg med beinet i gips.
AAARRRRGGGGHHH!
Kjenner litt på muligheten for at jeg gikk glipp av noe stort.
Ja ja, da sparte jeg kanskje den oppussingsprosjekttiden? Vi får håpe det dukker opp flere loppiser når gipsens tid er over ;)
Ha en fin mandagskveld, med eller uten loppefunn!
Klem fra Barbro

11 kommentarer:

Karen i hagen sa...

Kjenner flere små jenter som ønsker seg hund. Men jeg synes det er nok med en katt:)
Men topp å ha en på lån, da:)

Janicke sa...

For en nydelig hund, Barbro :-)
Hjemme hos oss er det også mange som ønsker seg hun! Men mor holder litt igjen......

Det kommer nok maaaange loppis senere i livet som du kan gå på, vennen :-))

Ha en fin mandagskveld :-)

Klem fra Janicke :-)

Tovepia sa...

Håper du slipper gipsen snart. Fikk med meg at det var loppis selv i nabolaget, men kom meg ikke avgårde...men like greit for meg, for huset er fullt:D
Koselige bilder av snuppa og hunden;)
Kos deg i finværet og klem fra meg;)

Som mine dager er sa...

Synd å ha gips som gjør deg lite mobil, men av og til er det like greit å innfinne seg med sin sjebne ;-)

Ser ut som hund og snuppa har hatt det helt fortreffelig sammen av bildene å lese. Gøy å se slik gjensidig selskapsglede.

Klem Marit

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ååå..eg kjenner frustrasjonen din!:) Eg hadde bitt fortvila eg og..men no har eg så mange oppussingsprosjekt at eg strengt tatt ikkje burde skaffe meg fleire;)
Så søt snuppa og hunden din var:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Unknown sa...

Så kjekt med hundebesøk da og velkommen te verden te den litle!

Forstår godt loppisabstinensene, men du gjekk sikkert ikkje glipp av nåke....
*kremt*

Du redigere ikkje bildene?!?!
Rett og slett flinke du då ;o)

Det programmet e jaffal superenkelt å bruka, og du bestemme jo ikkje reultatet sjøl, så enklare "redigering" kan det vel ikkje bli? ;o)

Takker for hilsen og håpe du får ei fin veka i gipsen din :o)

salige lavendel sa...

Hunden så så skjønn ut, og koselig at de lekte så godt sammen =) Men så kjedelig at du må sitte med beinet i gips, stakkars deg!! Hvor lenge må du ha den på??

Størstepia sa...

For noen herlige bilder av snuppa og hunden;-) Så ut som de var bestevenner ja;-)
Det kommer helt sikkert flere loppiser, den som venter på noe godt... :-)
Ha en kos dag!
Klem fra størstepia

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei du,
JA, vi får håpe du kan ta av gipsen snart. Vanskelig å ta på seg prosjekter med gipsen på. Du får nok anledning senere.
Tusen takk fot koselige ord hos meg!
Klem Elizabet

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei Barbro ! :)

Forstår hva du mener med Knoll og Tott, de ser ut til å ha det innmari gøy sammen. :) Ordentlig søte begge to. ♥ Uffda, ikke noe gøy å gå glipp av lopper og annet pga gipsen. Men det kommer flere sjanser vet du. ;) Eplekaken under her så veldig god ut. ♥

Ønsker deg og dine en god og fin kveld ! ♥

Klemmer Anette :)

Smykkas sa...

Her er det tydeligvis et kjempegodt forhold mellom veslejenta og vovsen. Koselige bilder.

Hvilket kjønn er den nye verdensborgeren?

Klem fra Astrid