søndag 26. september 2010

Det store lasset..fortsetter!

Tidligere i uka ble det som tidligere beskrevet en aldri så liten
omorganisering av det meste av nips og dill i heimen.
Kjøkkenet fikk naturligvis gjennomgå det og!
Nye løpere måtte til for å få litt mer høstfølelse,
helt enkle i lin kjøpt på Black and White.
Kjøpte lilla jukse-Mariskåler på OBS for noen uker siden,
til den nette sum av kr 80 for begge to!
Syns de er så fine med tomater og plommer i, herlig kontrast!
Brettet på kjøkkenbenken har også fått en makeover,
litt mer etter min smak enn det var :)
Det ble en liten loppis-tur i dag faktisk,
men dessverre ble det bare et par skøyter til lillefrøkna.
Vi får håpe det dukker opp noen flere loppiser i nærmeste fremtid!
Ha en fin søndagskveld :)
Klem fra Barbro
....som rett og slett ikke rakk å henge opp lyngkransen før dagslyset var borte...
i morra da kanskje?

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Sannelig har du forberedt deg på høstlige farger og det var lekkert!
Har linket til deg idag, for jeg bakte snurrene i helga, men jukset med deigen;)
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott du har stæsja:)
Mange flotte innlegg frå deg som eg har gått glipp av..har ikkje hatt tid til å blogge dei siste dagane! Heldige deg som har fått Riviera Maison skåla. den er så lekker!:)
Kosleg at du er tilbake:)))
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Frøydis sa...

Heisann :-)
Og tuusen takk for tipset om de pizzasnurrene :-)
Og koselig at du kom på besøk til meg :-))

Klem, Frøydis

Snertne sneller og små nøster sa...

De er skikkelig fine de der skålene, og det spiller vel ingen rolle at det er kopier ;-) Samma nytta uansett.... Likte brettet ditt :-D

Skal prøve å komme meg en tur på Ringve - man kan jo ikke går rundt og være "småkriminell" - he he he

Ha det godt og klem fra Siv

h.espe sa...

Hei, og takk for kjempekos tilbakemelding på nettet mitt - alltid så koselig når andre liker det jeg har laget :o)

Her har det gått i ett siden onsdag, og bloggingen har det blitt ingenting av. Koselig med besøk av mamma og pappa - er jo så sjelden de er her i Oslo, så dagene har blitt utnyttet maksimalt!

Nydelige skåler du har fått deg - og at det er den "fake" utgaven gjør ingenting, de er jo nesten "kliss" like... ;o)

Ha en strålende uke kjære du!

Klem fra Hildegunn