mandag 4. oktober 2010

Endelig oppdaget Jotex, hurra!

Plutselig gikk det noen dager siden siste innlegg, gitt!
Helga gikk plutselig unna med koselig besøk, shopping og
barnebursdagsfeiring :)
Her i blogglandia har jeg til stadighet sett at det shoppes på Jotex.
Hva i alle dager er det for butikk??...tenkte jeg ;)
Aaaaldri hørt om.
Men endeLig er den oppdaget!
Her kan man jo finne litt av hvert til en billig penge..
...sånt kan vi like!
Jeg har lenge hatt lyst til å bytte ut klokka
som henger mellom kjøkkenet og stua.
Etter jeg fikk opp den nye hylla passa liksom ikke den gamle i det hele tatt
nei, jeg har ikke tatt bilde av den - den passa så til de grAder dårlig
Alle klokkene jeg har sett på har vært for dyre
til at jeg har tatt meg råd til dem...
...helt til jeg fant denne til et par hundringser på Jotex!
Hurra!!
Elsker den.
Vi begynner til og med å bli vant til den sinNsykt høye tikkelyden ;)
Måtte bare ta med noen detaljbilder fra hylla og ;)
Digger disse laundry fresh-lysene vi hadde på jobb før jul i fjor,
håper vi får dem igjen i år!
De lukter utrolig deilig,
og så er de så nostalgisk søte!
Etter en heftig natt med vrang fireåring er jeg helt skutt i kveld....
Gleder meg til å legge meg tidlig!!
Men først skal jeg kose meg med kjærleiksjakt på tv ;)
Utrolig kjekt med pauseknapp på tv'n!
Ha en fin mandagskveld
Klem fra Barbro

11 kommentarer:

Tovepia sa...

God kveld i pausen, følger samme program;)
Ja, har ikke Jotex mye fint? Klokka har jeg sett selv, og finner stadig nye ting der;)
Kos deg med Kjærligheten på TV og klem fra meg;)

Hannes favoritter sa...

Kjempefin klokke, Jotex har mye bra! Så koselige stemningsfulle bilder du har tatt! Kos deg i kveld!

Klem fra Hanne

livet på kvasseberget sa...

kjempe koslig!! :)
og så fin lyngkrans du hadde laget også :)
dette var en flott blogg så legger meg til som følger jeg :)
hilsen fra kine

AnneLavendel sa...

Så mye fint du har kjøpt. Tror jeg må sjekke denne butikken også :)

mammaKine sa...

Nydelig klokke. Kjempe søt blogg. Jeg titter innom igjen :-)

Snertne sneller og små nøster sa...

Klokka der passa godt inn ja :-) Vi fant oss ei utrolig fin klokke hos Perfect Home vi. Den ligger fortsatt nedpakka (etter snart 1 år), for vi skal ha den på landstedet - men venter med å henge den opp til rommet er pussa opp :-D

Ha en flott dag i regn og vind - klem Siv

h.espe sa...

Hei på deg vennen!
Jotex har jeg også hørt om, men aldri handlet fra. Har jeg forstått det riktig at det er en del av Josefsson eller noe sånt?? Uansett, klokken var råfin - den kunne jeg veldig gjerne ha tenkt meg selv. Hm, må vel finne frem til denne nettbutikken da ;o)

Håper uken din har vært bra så langt - selv prøver jeg å være litt kreativ, og i dag har jeg sydd årets første julevimpel og litt annen pynt. Nå er det vel snart på tide å finne puta - bare MÅ gjøre noe først...

Ha en fortsatt fin uke!

Goklem fra Hildegunn

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flott klokke. Har ikke handla på Jotex selv, men har fått med meg at det er et sted mange finner mye fint - og billig.

Cecilia @ www.ceciliasverden.com sa...

Så flott klokke, ja den passet jo rett inn. Jotex -hmm det må jeg også få sjekket ut. Hadde jo vært gøy å se den gamle klokka deres.

Takk for tips om duftelys -jeg er litt "kresen" når det gjelder slike lys men denne hørtes ut som en herlig duft.

Nattaklem.

Smykkas sa...

Nå satte du meg på en ny ide, nemlig en tur innom Jotex.

Klokken var virkelig lekker, og du har laget det fantastisk stemningsfullt i tillegg.

Klem

By Evy Photography sa...

Jeg liker den hylla du har med kleshengere, hvor har du faatt tak i den. Jentene og jeg reiser hjem til Stavanger til helga saa hadde jo vaert kos om jeg fant noe lignende.