fredag 22. oktober 2010

Endelig Madonna! Og det i innlegg nr 100 :)

Ja, enn det!
Jeg har faktisk kommet til innlegg nr 100!
Og 41 herlige følgere har jeg fått :)
Blogging har blitt en artig hobby,
jeg elsker å hente inspirasjon hos alle dere andre -
og håper jeg kan gi litt inspirasjon til dere en gang i blant :)
En snartur på Bohus for et par uker siden resulterte i
at det endeLig ble en Madonnafigur på meg!
Og det til den nette sum av 80 kroner!!!
Sånt kan vi like :)
Røverkjøp!
Jeg er velsignet med en snill mann
som kommer hjem med blomster både titt og ofte :)
Heldige meg fikk en flott bukett røde roser i dag,
for en herlig start på helga!
Ha en herlig helg alle sammen! Klem fra Barbro
...som håper på noen fine loppefunn i morgen ;)

11 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg sender gubben min på kurs til gubben din!!..kan ikke huske å ha fått en bukett:D
Nydelig stemning hos deg med flott madonna!

Kos deg i helga og klem fra meg, gubben hilser;)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Takk for "besøket" :)
Kjempefin Madonna du har fått deg,og snill mann ja ;)

Har du hørt før at du ligner på Miranda i Sex and the City?? ;) Jeg synes det ser sånn ut iallefall :)

God helg til deg :)

Klem Anette :)

Anonym sa...

Nydelig madonna og skjønne roser.:)
God helg.
Klem Mette.

June sa...

Innom for å ønske deg en good helg!:)

Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Heldige deg som har ein mann som kjøper blomster, ofte. Min glimter til og..men sjelden;)
Fiiin Madonna og gratulerer med innlegg nr 100:)
Ha ein flott dag!
Klem:)

Guttemamma sa...

Den var fin!! Grattis med innlegg nr 100:-)
klem♥

Elisabeth, innerst i veien sa...

Han mannen din har skjønt det. ☺ Ha en herlig fortsettelse på helgen.

Smykkas sa...

Det er ikke mye jeg ønsker meg av pynteting, men en madonna står øverst på ønskelisten til min bursdag i begynnelsen av november.

Tydeligvis en omsorgsfull mann du har. Kanskje flere kunne lære av han?

Klem

ELIN sa...

Hei Barbro, så koselig blogg du har, og gratulerer så mye med innlegg nr. 100 :) Første gang jeg er her inne, men følger deg gjerne videre. Ønsker deg en herlig søndag. Klem fra Elin

Snertne sneller og små nøster sa...

Gratulerer med innlegg nr 100 :-) Og med Madonnastatue :-D Det er så artig når man finner noe man har ønska seg lenge, og spesielt når det er til gi-bort-pris ;-)

Ha ei herlig uke og klem fra Siv

Unknown sa...

Gratulera så masse med Madonna og innlegg nr 100! Eg e nå visst på innlegg nr 98, så eg e rett bak seg ;o)

Så kjekt å finna nåke så en har hatt lyst på te ein pris ein kan lika da :o)
Kossen går det med stakkars foten din da forresten? Håpe den e heilt god nå.