tirsdag 12. oktober 2010

Høsttur til Baklidammen :)

Hurra!
Jeg får lasta opp bilder UTEN trøbbel i dag :)
Og da lovet jeg jo bilder fra høsttur!
På fredag var nemlig snuppelure og jeg
på en liten ettermiddagstur til Baklidammen.
Det er utrolig, bare en bitteliten kjøretur fra sentrum
føler man at man er laaangt unna byens kjas og mas.
For meg er Baklidammen et geniAlt turmål for tida,
her er du nemlig fremme omtrent med en gang du har parkert bilen!
Jeg er ikke noen langturkandidat på en god stund ennå,
det vil nok ta sin tid for den stakkars ankelen min å komme dit ;) På fredag hadde vi aldeles nydelig høstvær,
Baklidammen lå der BLIKKstille. Det var fantastisk deilig å spasere over demningen!
Man får det ikke mer moro enn man gjør det selv!Nå er det definitivt høst ja... Blåbæra frister ikke fullt så mye lenger!
Liten frøken eLsker iskaffe ;)
Verdens mest urutinerte Barbro glemte å sjekke batteristatus på
kameraet på forhånd,
så bildet av snuppa med nesa langt nede i solskinnsbollen ligger godt på mobilen ;)
Sånn kan det gå!
Hektiske dager og kvelder her i heimen,
så i det siste har jeg ikke fått vært rundt og besøkt dere.
Satser på å ta meg en inspirasjonsrunde i kveld
og i morra - gleder meg allerede!!
Klem fra Barbro

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Baklidammen er et koselig sted i bymarka, og jeg ser dere har kost dere;)
Ser problemer med bilder under her, skriver du i Windows Live Writer?..hvis ikke anbefaler jeg det, Det kan lastes ned gratis, og er et godt redskap.Bare spør om du trenger mer hjelp:)
Kos deg i kveld og klem fra meg;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydelege haustbilder du viser!:) Her og har vore nydeleg haustver i det siste:))
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Snertne sneller og små nøster sa...

Baklidammen er en super turrunde - det er ikke langt unna oss, og vi går runden ganske ofte :-) Kjempefine bilder, så bra at du ikke ga deg etter den første trøblete opplastninga ;-)

Ha en fin kveld og klem fra Siv

Elisabeth, innerst i veien sa...

For en herlig tur! Jammen bra bildeklusset løste seg, håper det holder.

Smykkas sa...

Så flott at pc-en er i godlune. Det er den faktisk her hos meg også.

Fantastiske høstbilder du har tatt, og i slikt vær kommer de flotte fargene virkelig til sin rett.

Fortsatt god bedring med ankelen.

Klem

Anonym sa...

Fin tur dere har hatt....og på Baklidammen er det fint ja:)

hm, litt annet vær idag....

Camilla sa...

Nydelige høstbilder fra en koselig høsttur.

Klemmer fra meg.