torsdag 28. oktober 2010

God gammeldags, moderne plystrekjel!

På lørdagens bytur kom vi over et fantastisk tilbud hos Traktøren!
Se, fine plystrekjelen!
Syns bare den er überkul!!!Ikke verst, satt ned fra 1100 til 400 :)
Veldig mye kulere på kjøkkenbenken enn vannkokeren ;) Sånne kupp liker vi :) Her går det i ett for tida. Det er vel et rimelig kjent fenomen for de fleste!? Hvor blir egentlig kveldene av?? Har en følelse av at jula kommer til å komme veeeeldig plutselig i år ;) som vanlig? Ha en flott torsdagskveld alle sammen! Klem fra Barbro

10 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Kjempekul og veldig koselig med fløyten da! Litt av et kupp :-) Her sitter jeg med sår hals og tett i hodet, takk og pris for varm te med honning i altså! Snart tid for første juleverksted, vi må begynne tidlig i år! Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Den var stilig da! Jeg har ikke vannkoker jeg, men min morfars gamle, blanke lille kjel :-) Mye koseligere og finere :-D Flere enn meg som er i tidsklemma, skjønner jeg. Etter at jeg begynte i ny jobb, føler jeg at det bare er mandager og fredager jeg....

Ha en fin kveld og klem fra Siv

Pia sa...

Kul kjele! Deilig å gjøre noen kupp!

Anonym sa...

Veldig tøff:)

Tovepia sa...

Den var stilig! her står fremdeles vannkokeren, men denne var nok adskillig flottere;)
Nyt morgendagen og nattaklem fra meg;)

Renate sa...

Kjempe kul! Gode kupp liker vi :)
God helg!!

Smykkas sa...

Helt enig. En nydelig plystrekjele.

Tiden bare flyr, og før vi vet ordet av det har vi åpnet julegavene.

Klem

LYKKEBO sa...

Virkelig et kupp! Var kjempe stilig! Godt det ikke bare er her det går i ett..hehe.. Og jeg syns vi nettopp har hatt jul, og lurer på om vi i det hele tatt har hatt ferie!!hehe-

Goood helg:)
Klem

h.espe sa...

Hei Barbro snuppa!!!
Lønner seg aldri å være borte forstår jeg, for jommen tar det tid å oppdatere seg i blogglandia når man er hjemme igjen... Sååååå mange flotte innlegg du har postet da! Kaffekjelen du har kjøpt deg var virkelig et kupp, og helt klart råtøff å ha stående fremme. Og så ser jeg at det er kommet et helt fantastisk skjønt lite sinkhus i hus til deg - nyyydelig. Har aldri sett denne "runde" utgaven - selv har jeg et lite firkantet fra W&C. Og så har du fått madonna - likte veldig godt den litt rustikke utførelsen på den, skikkelig flott!!!

Nå er det en liten bloggerunde hos meg, før jeg skal sette meg ned og produsere litt :O)

Ha en supergod søndag vennen - kos deg!

Goklem fra Hildegunn

Snertne sneller og små nøster sa...

Hei igjen :-) Jeg glemte å si til deg at mammaen min og jeg skal ha juleutsalg på alt det vi har laga den siste tida. Det er søndag om ei uke, og du er hjertelig velkommen om du vil. Om det passer og du har lyst, så bare send meg en mail så du får adressen min :-D

Klem Siv