mandag 25. oktober 2010

Dinner for two! Og et aldri så lite sinkhus ;)

I helga har vi kosa oss fælt!
Bytur med masse shopping og lørdagslunsj,
nå er vi klare til juleverksted - men det skal jeg komme tilbake til siden ;)
Bursdagsfeiring har vi også fått med oss, så i går spiste vi kake
til den store gullmedaljen!
På lørdag lagde jeg ekstra deilig middag til kjærsten,
måtte dekke koselig bord og da ;)Et nytt lite sinkhus fikk plass på bordet,
syns det er så nydelig!
Vi har ikke nok til å dekke til så mange enda,
men når det er bare oss to er det på sin plass å dekke med monogramsølvet ;) Det flotte monogrammet har verdens beste venninne Anja-Patrice laget,
hennes fantastiske blogg Shinedesign finner du HER
Monogrammet ble laget til bryllupet vårt,
vi hadde det på alt fra invitasjoner til bryllupskaka.
Min kjære mamma har utnytta mulighetene med
monogrammet til fulle kan man si!
Vi har både håndklær og badekåper med monogram på,
og altså sølvtøy da ;)
Jeg er så glad for at hun fikk denne flotte ideen!
Det er jo utrolig gøy å ha sølvtøy med sitt eget
spesialdesignede monogram på! Er jeg ikke søt?
Ha en fortreffelig kveld alle sammen!
Klem fra Barbro

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Tenker det var gode kaker igår;)
Enn jeg som ennå ikke har et zinkhus!!...og jeg synes de er lekre, skulle gjerne skaffet meg et.
Så flott og ha monogrammet sitt på sølvet, så mye mer personlig og enda mer verdifullt!
ha ei fin uke og klem fra meg;)

Hege sa...

JO - såå søtt zink-hus:-)
Ha en fin start på uken,
klem Hege.

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig bord du hadde dekka :-) Stilig med sitt eget monogram - alt blir så mye mer personlig da :-D Jeg hadde litt lyst på en broderimaskin - tenkte jeg kunne brodere monogrammer.....men den kosta 64.000,- og da er det ikke en gang vits i å ønske seg til jul :-/

Ha det godt og klem fra Siv

livet på kvasseberget sa...

nydelig bestikk ja:)
og det zinkhuset er bare skjønnt, klarte ikke å gå forbi det jeg heller så det ble med meg hjem også;-)

ha en herlig kveld!

Unknown sa...

Så søtt sinkhus! Og herlig bestikk, jeg ønsker meg også monogram sølv;)
Flott madonna i innlegget under også;)

Ha en fortsatt fin kveld;)

Fossestua sa...

Stilig med eget monogram, og det lyshuset var kjempesøtt! Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt det?
Kjempekoselig at du har blitt med på giveawayen hos meg! Tvi tvi :)
Klem fra Lise

Anonym sa...

Ååå for et nydelig lite hus:-)
Må spørre jeg også hvor du har kjøpt det??

Barbros lille verden sa...

Hei og takk for det!
Det er kjøpt på Floriss på Solsiden i Trondheim :)
Klem fra Barbro

Pia sa...

Det lille sinkhuset var skjønt! Så ut som en koselig middag, det der!