lørdag 4. februar 2012

Plutselig ble alt nytt!

Hei på dere!
Jeg ble visst litt lengre borte enn jeg hadde tenkt. Dagene flyr!
Vi hadde en herlig tur sørover, kosa oss med Mimmi og Bestefar og gode venner.
Ikke minst var Disney on Ice virkelig flott :)

I går var jeg på en skikkelig shoppingtur i byen. Lenge siden sist jeg har shoppa så mye nytt!
Og det hadde jeg faktisk tenkt allerede da jeg låste døra hjemme. NYTT. .
Som sagt så gjort. Har man bestemt seg så har man da vitterlig det.
Dere skjønner, etter jul har jeg liksom ikke helt fått ting til å harmonere.
Prøvd å flytte rundt....der da? Nei. Ikke der heller. Hm. Her må det nytt inn.
I dag har jeg storkosa meg med å få alt på plass! Og bitene falt på plass. Takk og lov.
Det er grenser for hvor lenge man kan leve i disharmoni ;)

Jeg får begynne et sted da!
Jeg syns det ble så koselig på stuebordet, så we'll take it from there.
Bort med blondene. Enkel lin passer meg bedre for tida.
Viktige stikkord: lilla, turkis og grønt. Vårfølelse. Kribler i magen.
Nye puter skimtes i bakgrunnen.
Kunne jo ikke spankulere rett forbi HM home da jeg var i nabolaget heller.
Det ville jo vært direkte frekt! Viser mer av putene siden.
Sinkbrettet og lotusblomsten kjøpte jeg for en god stund siden på Kremmerhuset.
Og Bambi. Og telysholderne. Jammen var det bare minivasene som ikke var derfra ;)
De er nemlig fra Søstrene Grene. Genialt, koster ikke en tier stykket en gang.
Ble det ikke fint med enkle perleblomstløker i?
 *fruen eksperimenterer med kameravinkler*

Det er bare å kjøpe seg en potte med perleblomster og dra løkene fra hverandre.
I vasen trengs bare vann. Genialt. Liker!
*KOS* 
Jeg syns bare dette brettet ble så sart og fint :)

OK, så må jeg bare ta med en liten sniktitt på spisestuebordet og da. 
Kommer tilbake med detaljer, må vite ;)

Men nå er det vel strengt tatt på tide å komme seg i seng. For lengst. Som vanlig!
Nattaklem fra Barbro


12 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Jeg synes d ble lekkert med ny forandring hos deg jeg, vennen! Litt røffere og litt enklere, stilig :-) fin lørdag til deg! Klem

Notre Maison sa...

Dette ble kjempefint! Flotte farger sammen, og putene er utrolig fine, spesielt den i midten. Søte vaser, Søstrene Grene har utrolig mye fint, synd vi ikke har den butikken her. Ha en fin helg! Klem

vår lille verden sa...

God morgen Barbro:)
Håper du har hatt en god natt søvn..
Så fine innkjøp du har gjort,litt vårlig men samtidig vinter..
Fin lørdag til deg:)
klem

Anonym sa...

Morsom måte du har brukt de små vasene på:)...og dekorativt:) Artig å fornye seg litt innimellom og lenge siden det har skjedd noe på den fronten her hos meg også. Litt vil det bli nå som Gameroom snart er ferdig. Gulvet skal kanskje legges idag men listverk mangler samt noe malingsflikk.

Kos deg i nysnøen idag da:)

Synnøve sa...

Her var det masse fine tips om pynting.-)
Lekkert lysfatet ditt.
Jeg og finner ikke helt ut,hvordan jeg vil ha det. Jeg og vil ha litt røffere stil, en hva jeg har.
Er HMhome i Trondheim?
Ha en fin lørdag
Synnøve

Synnøve sa...

Her var det masse fine tips om pynting.-)
Lekkert lysfatet ditt.
Jeg og finner ikke helt ut,hvordan jeg vil ha det. Jeg og vil ha litt røffere stil, en hva jeg har.
Er HMhome i Trondheim?
Ha en fin lørdag
Synnøve

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fint det er :-) Jeg er mer på stilen med en enkel linduk jeg også :-D Det er veldig fint med blonder og greier, men jeg har liksom aldri helt fått det til ;-)

God helg - klem Siv

Jane sa...

For en nydelig forandring. Likte det kjempe godt jeg :)
Finfin kveld til deg
klem Jane

Whitebite sa...

så fint og vårlig det er hos deg!
liker det du har gjort med perleblomstene!

Fargevandring sa...

Finfin forandring:-) Likte så godt de små perleblomstene i vaser....ønsker meg en bytur og shopping på Søstrene Grene snarest!!! Nydelige farger!

Lottemora sa...

Så fint det ble. Pleier å være i lin-modus i perioder jeg også. Blir litt lei av pasteller og blonder hele tida.

Jeg pønsker litt på å arrangere bloggtreff for oss som bor her på midten. Hadde vært så koselig om du også ble med.

Klem Lottemora

http://lottemora.blogspot.com/2012/02/bloggetreff-i-midt-norge.html

Shus sa...

Hei!!

Så fint det blei, og ikkje minst kreativ løysing!

Misunnelig som bare da på at du var på HM Home....eg har veldi lyst å ta turen innom der, ja. Føreløbig får det halde med å handle på nettet!

Ha ein strålande onsdag!

Klem frå Solveig