mandag 13. februar 2012

Endelig påfyll fra Oliviers & co!

For et par uker siden var vi på besøk hos mamma på Kolbotn.
Der var det før en Oliviers & co. Jeg ble ganske så momentanfrelst.
Så kom Chez Nous i Trondheim, og tok inn produktene. Fantastisk stort hipp hurra.
Så forsvant butikken. Krise.
Og så ble den på Kolbotn jaggu borte også. Komplett krise.

Da vi var nedover nå så tok jeg turen inn til byen i ens ærend: hamstretur på Oliviers & co.
En liten formue senere har jeg alt jeg var tom for, og kjøkkenlivet er igjen i balanse.
Enda bedre: det ligger i kortene at O & co kommer til Trondheim!
Håpehåpehåpehåpe ;)

Disse urtesaltene er fantastiske, anbefales på det varmeste!
En skål med basilikumoljen istrødd litt urtesalt, dyppe godt brød i: himmelsk.


Balsamicoen er også ut av en annen verden. 
Før var jeg litt sånn "balsamico er balsamico". Det er det slutt på.
Smak på denne, og du er solgt. Dyr, men verd hver krone :)
Mer om produktene og hvor de har butikker kan du se HER

Ha en strålende fin mandag! 
Jeg skal rydde og sjaue litt, 
så får vi se om jeg rekker å ordne opp litt rundt kaffemaskina og slenge meg med
på utfordringen hos Silje ;)
Klem fra Barbro

8 kommentarer:

Størstepia sa...

Så deilig å få fyllt på med noe en bruker så mye! Aldri hatt tid til å være mye på kjøkkenet, men jeg gleder meg til jeg en dag får det! Det er jo så gøy å lage mat!!
Skal notere ned dette merket bak øret, er godt å ha noen tips på lur!;)
God ny uke og håper du hadde en fin morsdag igår!
Klem fra størstepia

Tovepia sa...

Je må innrømme jeg er litt enkel her jeg, men skjønner det er kvalitetsforskjeller ute og går.
Nå er det min tur til å synes synd på meg selv, sitter her og nesa renner:(
Godt å høre at dere er blitt bedre!
Ha en toppers dag i regn/snø...
Klemmings;)

vår lille verden sa...

Jeg har ikke prøvd disse produktene men nå fikk jeg lyst!Takk for tips Barbro,du er god:)
Nyt dagen!
klem

Anonym sa...

Så flotte puter i forrige innlegg. :)
Har aldri hørt om disse poduktene men skal inn å se,takk for tips. :)))
Flott ny uke til deg.
Klem fra Mette.

Lene sa...

De der har jeg også. Fikk dem til jul, så jeg har ikke akkurat prøvd dem så mye. Dessuten har jeg jo ikke peiling på mat da :p

Unknown sa...

Dette var nytt for meg, og må jammen meg inn å se;) Takk for tips!

Ha en fin ny uke, kos deg;)
KLEM

Anonym sa...

Based on my research, after a foreclosures home is marketed at a bidding, it is
common with the borrower in order to still
have the remaining balance on the financial loan.
There are many loan companies who try to have all expenses and liens paid back by the future buyer.

However, depending on ecified programs, laws, and state guidelines there may be several loans that are not easily handled through the exchange of lending products.
Therefore, the duty still rests on the lender that has
obtained his or her property foreclosed on. Many thanks sharing your ideas on
this web site.

Also visit my blog post :: face book of sex

Anonym sa...

I�ve learn some excellent stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting.
I surprise how much attempt you set to make this type of great informative web site.



Feel free to surf to my blog post - desktop dating