fredag 17. februar 2012

Nye porselensfjøler

Shoppingturen på Kremmerhuset for et par uker siden resulterte i disse finfine porselensfjølene

































Jeg har lenge hatt lyst på slike, men ikke vært så heldig å finne det noe sted.
Lykken var stor da jeg så at de hadde fått disse på Kremmerhuset!
Tar seg veldig fint ut på kjøkkenet.
Geniale til å servere for eksempel pålegg til frokost eller lunsj.
Eller kanskje boller til fastelavn?

Her begynner vi sakte men sikkert å komme oss til hektene igjen. Ting tar tid.
Heldigvis har vi noe å se frem til! Neste lørdag vender vi nesen mot Spania.
Det skal bli deeeeilig det!
Men først er det helg, med hovedmål KOS. Deilig det også :)
God helg til dere!
Klem fra Barbro

8 kommentarer:

Tovepia sa...

Takk for tips, de var virkelig fine..og kan brukes til så mye!!
Spania??...oh, høres herlig ut, men forlot snøtunge trondheim idag til fordel for vår ved kysten;)
Kos dæ masse i helga klem fra mæ;)

Anne på landet sa...

Ååååå, tusen takk for tipset -eg tar første fly til byn :o)
Har leeenge ønsket meg slike gamle.
men disse kan sannelig få lov å flytte inn hos meg selv om de er ny ;o)

Klem fra Anne på landet!

Natalie sa...

Åå..så fine de var:) og HELDIGGRIS som skal til Spania..misunnelig! Koselig at du også blir med på treffet da..blir morsomt å møte dere alle:) god helg- kos dere! Klem

Anonym sa...

Ååå disse var lekre,har de i rosa men jammen var de finere i hvitt. Lekkert på brettet ditt. :)) Heldig du er som skal til Spania da,misunnelig.
Fin Lørdag til deg.
Klem fra Mette.

De små øyeblikk sa...

Hei :)

Tusen takk for kjempefin kommentar inne hos meg:) Kjekt at du liker headeren min ;)

Kjempefin blogg du har, deg vil jeg besøke igjen :) Og da skal jeg ta meg god tid til å bla gjennom bloggen din ;)

Håper du nyter lørdagen og helgen.. Og god tur til Spania (heldigen)

-Klem Kjersti-

Jane sa...

Disse har jeg siklet på også. Er jo så lekre vettu :)
Hørtes slettes ikke feil ut med spania nå nei. Kjenner solhungeren begynner å melde sin ankomst om dagen.

Ønsker deg en strålende helg
klem Jane

Whitebite sa...

Utrolig fine porselensfat!
Alt de har på Kremmerhuset! Bare så synd de er så trange og overfylt de Kremmerhusene vi har her..Får ikke overblikk..

Så fint sammensatt du fikk det til her:) Fin lørdag til deg Barbro!

Unknown sa...

Takk for tipset! Jeg må jammen meg innom Kremmerhuset i nærmeste fremtid - lenge siden nå;) Lønn på mandag, perfekt, hihii;)

Har et par slike fjøler fra før som jeg har kjøpt på nettet, men kjekt å ha flere;)

Nyt helgen!
KLEM