tirsdag 18. mai 2010

Bursdagskort til ei lita frøken :)

En av mine kosesysler er å lage kort...
Dette laget jeg til ei lita frøken som ble tre år for noen uker siden :)
Kjempekjapt og enkelt....
....og mye artigere å gi bort enn et kjøpt kort ;)Alt som trengs er et blankt kort, noen stempler,
litt blondebånd (dette er med lim på baksiden, fra Panduro) og et glansbilde :)
Gleder meg sykt til å få nytt stempel i posten snArt!
Har nemlig bestilt meg et sånt et :)
Excited!!!
Nå har det seg sånn at vi ikke hadde skruer til å henge opp hylla....IGJEN!
Noen millimeter for store er alt som skal til for å ødelegge!
Og gubben er borte med bilen hele kvelden....
Må vel vente tålmodig til i morra da.....;)
Må forresten si takk for masse koselige kommentarer fra dere trivelige jenter. Det er så gøy!
Ha en herlig tirsdag damer :)
Klem fra Barbro

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlig flott kort, og dette er jo en gave i seg selv!
Nyter godværet i Trondheim, så idag har jeg vært på Plantasjen;)
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

Jane sa...

Så nydelig kort du har laget. :0)
Liker litt utradisjonelle kort...

Klem Jane!

Lotta sa...

Heia! Så koselig med hjemmelaget kort:)
Tusen takk for koselige hilsner hos meg:)
Ønsker deg en fortsatt fin kveld:)Klemmer

Lisas hjem og skatter sa...

Flink du e snuppa :) så ut t at dok kosa dok 17.mai dok å! koselig :)

he en kjempefin dag ♥ gi lillesnuppa en GO kos fra Adrian!

klæm ♥