tirsdag 1. mai 2012

JEG har sydd en pute!! Og mer vår :)

Ja, sannelig leste du rett.
Fruen har endelig spretta esken på symaskinen.
Den jeg fikk til jul altså.
Snakk om dørstokkmil ;)
Faktisk så var første produksjon indianerkostyme til cowboyfest forrige helg.
Men det kan dere kanskje få se siden.
Nå skal dere nemlig få se puta ;)






















Ikke verst til å være første gang siden ungdomsskolen??
Digger dyretrykkene fra Stoff & Stil altså.






















Fruen innrømmer STOR grad av stolthet over den rette akseptable sømmen altså ;)

Foreløpig har puta inntatt æresplass i sofaen, men den er egentlig tiltenkt soverommet.
Må bare sy et par til, så faunaen blir komplett der inne!






















For øyeblikket er det stua som bærer faunapreg ;)
Syns de små vasene ble så søte med noen få hvitveis, nå er det VÅR!























Håper dere har hatt en fin 1. mai rundt omkring i det ganske land!
Her har vi hatt strålende fint vær, en nydelig vårdag.
Sykkeltur, pølsegrilling på verandaen og bursdagsfeiring for en finfin femåring :)
Deilig energipåfyll etter en uke med mye jobb-jobb-jobb.
Det er gøy det og altså, men litt avkobling er godt!
Nattaklem til deg fra meg


15 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Finfin pute, Barbro, de dyretrykkene er fine:) Flink til å sy er du jo også, tenk at du venta så lenge med å begynne:)
Ønsker deg fine dager:)
Klem fra Trine:)

Sivs verden sa...

Fin pute ja,flink du er da:) Her hos meg står symaskina jeg fikk for lenge siden fortsatt ubrukt:/

Klem

Tovepia sa...

Så flink da!!...skulle gjerne brukt symaskina mer selv...
Blir jo dyrisk på soverommet ditt;)
Synd finværet forsvant, for gårsdagen var direkte herlig;)
Nyt dager mot helg, klemmings;)

Fabelaktig sa...

Så flink du er!

Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
klemklem

Lindas Lille Leilighet sa...

Den ble kjempefin Barbro!:D Kjenner jeg har litt lyst på dyreprint jeg og:D

Whitebite sa...

å herlighet så fin pute da!!!!
woow!

Anne på landet sa...

Flink du e!
Slike puter har jeg sydd og vet at stoffet er litt "levende" - altså ikke det lettest å sy i.
Nå er du klar for å lære å sy puter i alle fasonger og med innfeldte bokstaver, tall eller border..
Hjertelig velkommen på putekurs om det skulle friste:o)

Klem fra Anne på landet.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer, nå er du og symaskina i gang!

Kristine sa...

Åh, så fint og koselig dere har det da :) også ikke minst så flink du er! Ser ut som den kan være kjøpt i butikken ;)
Pst! Takk for koselig kommentar :)
Nattaklem til deg.

Livets små øyeblikk sa...

Lekker pute:) Dette kan du, selv om det bare var andre runde med symaskina!

Og inspirerende var det også, jeg har hatt maskina fremme noen ganger og pute har stått på plana. Men jeg har gitt meg hver gang - tror jeg prøver en gang til;)

Håper du får ei god uke Barbro,
varm klem:)

Janicke sa...

Hei Barbro :-) takk for koselig kommentar inne på bloggen min :-)
Så lekker pute du har sydd deg! Stå på, så blir du sikkert en racer på symaskina :-)

Klem fra janicke

Anette Willemine sa...

Så flink du er, den ble kjempefin!

Ønsker deg en strålende start på uken!


AW

Pia sa...

Så flink du har vært! Sånne puter er jo riktig så trendy:)

s h i n e d e s i g n sa...

Knallfin pute, Barbro! Well done :-)

Signe Helene sa...

Perfekt pute :)
Og nydelig med hvitveis i de søte vasene! :)