søndag 9. mai 2010

Mitt bord er dekket...

....til søndagsmiddag!
Liker veldig godt å dekke festlige bord, men er ikke flink nok når det er "bare" oss tre.
Tullete egentlig, det er jo hverdager det er flest av!
Her ser dere sølvtøyet vårt,
med vårt eget spesialdesignede monogram!
Min kjære venninne designet det til bryllupet vårt,
hennes herlige blogg Shinedesign finner du HER
Mamma overrasket oss til jul et år,
da hun hadde fått laget sølvtøy med monogrammet på :)
Nå er det bankers gave til jul og bursdager...tar litt tid før vi har til 12 kan man si!
Deilig focaccia til dagens middag :)
Det ble en liten tur på loppis i dag,
dessverre svært lite spennende! Men - et par ting fikk bli med hjem lell ;) Her er et par bilder fØr noen runder med spray!
Det kommer nok noen etterbilder snart!
Har da fått trøkka inn en del i dag!
En tur til Plantagen ble det og, så nå er jeg ett hakk nærmere en trivelig hage ;)
Ble det ikke koselig på verandaen?
Se bort fra flassende maling da....skal male i sommer! Se heller på den fine utsikten vår til Vassfjellet ;)
Alt på bordet ble forøvrig ervervet på dagens handletur på Plantagen!
Nå har jeg endelig pussa loppisskapet til gangen, nå skal det få et strøk grunning før jeg køyer!
Gleder meg til å få det ferdig!!
Nattinatt alle sammen :)
Klem fra Barbro

Ingen kommentarer: