torsdag 13. mai 2010

Tøyblomster+limpistol=artig vegg!!

...hadde limpistolen fremme for å gjøre siste finish på skapet...
...kunne likegodt gjøre det jeg ikke har fått ut fingeren og gjort
selv om jeg har tenkt på det leeeeeeeenge......
lime fast tøyblomster på veggen i gangen!!
Mye gøyere enn tapet ;)
Hva syns du?
Skapet er fErdig!!!!! Halleluja :)
Gubben har ikke skruene som trengs til å henge det opp...
....så det blir oppheng og stæsjing i morra!!
Her er noen smakebiter :)

Ble sUperfornøyd altså!

Nattinatt alle sammen, titt inn i morgen kveld..

.....lover flere bilder av skapet da altså!

Klem fra Barbro

5 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Å WOOOOOOW!
KJEMPE LEKKERT på veggen da!
Å så lurt!
Ah!Gledar meg til å sjå skapet...Ser iallefall fint ut♥
Tusen takk alltid så gode ord♥
Nattaklem frå lisje meg:)

Balke gård sa...

Hehe, dette var jo kjempemorsomt, så kreativt1 Ble glad av å stikke innom deg! Kult!! Mvh Marianne

Anette (Hvit Romantikk) sa...

For en artig ide med blomster på veggen sånn, herlig ! ♥ Og det skapet ser helt nydelig ut. ♥
Flink er du ! :)

Nå ble det fryktelig sent på meg. Natti natt, sove godt Barbro ! ♥

Nattaklem Anette :)

June sa...

Åj, det så utrolig fint ut med det englebildet inni!! BLir gøy å se hele! Utrolig hva litt hvitmaling kan gjøre, hehe!
Og "tapetseringa" var jo kjempestilig!:)
Ha en fin fredag!
Klem

Anonym sa...

artig og søtt:)
Blir gøy å se skapet!
Med ønske om en fin vårdag til deg;)