lørdag 15. mai 2010

Artig å dekorere lys! OG ny hylle...:)

I dag har jeg prøvd meg på å dekorere lys for aller første gang!
Veldig gøy, og jeg syns da de ble riktig så fine :)
Billige kubbelys fra IKEA ble plutselig litt mer spennende ;)
Har brukt det helt ytterste papirlaget av servietter fra Sagen,
strøket på med en varm skje.
Funka som fjell!
Tipset om å gjøre dette fant jeg inne hos Hvit Romantikk :)
Jeg dyppa skjeen i en kopp med kokende vann, funka bra det. Men det er viktig å passe på at skjeen er hElt tørr etter dypping!Den søte lille duppedingsen jeg har festa båndet med ble med hjem fra Elgeseter minimarked i dag. Skal innom der og kjøpe med flere, de kosta bare 15 kroner!! Zinkkrona fikk også bli med hjem fra Elgeseter minimarked,
der har de litt av hvert innimellom mye rart skrot ;)
Sist men ikke minst...denne søte hylla fikk jeg øye på hos Kremmerhuset på dagens bytur! Praktisk talt et loppefunn, de skulle bare ha en hundrelapp for den! Kunne jo ikke motstå det ;)
Dette er før-bildet...

Stæsjing med nye knagger og litt dill er i gang! Bilder i morra kanskje?

Ha en herlig lørdagskveld alle sammen!

Klem fra Barbro

8 kommentarer:

Camilla sa...

Så fiiiiine lys, de ble skikkelig stilige!
Gleder meg til bilder av Kremmerhushyllen ;)

Klem C.

June sa...

Så utrolig fine de ble! Det må jeg og prøve! Bare med en varm skje??
Hylla var kjempefin og blir sikkert perfekt med nye kroker. Elsker kremmerhuset, men vi har ikke det her:( men skal en tur til nabobyen neste uke og der har de. Må nok en tur innom da ja, hehe!
Håper du får en fin søndag og en deilig 17.mai!
Klem

Cecilia @ www.ceciliasverden.com sa...

Så utrolig flott lysene ble!!
hyllen var også kjempe søt.

Ønsker deg en strålende 17.mai. Klem

GuMo sa...

Ønsker deg en riktig strålende 17. mai.

Jammen er du kreativ og flink! og så har du hatt over 1000 visninger på bloggen din!! Dette går så det suser.
Stor 17. mai-klem fra Kolbotn(som skal være på Lørenskog og følge Wilhelm når han går i toget for første gang).

Unknown sa...

Nydelige ble lysene dine, serviettene fra Sagen er vakre ♥ Jeg har og laget endel lys og flere skal det nok bli:o)
Herlig den hyllen fra kremmerhuset, vi har og en slik, på pikerommet!
Flott skapet som du pimpet ble, kjempefint, og så mange kreative detaljer, du er flink!

Ønsker deg og dine en herlig 17.mai!

Klem Line

Anonym sa...

Hei:-)
Så utrolig fine lys du har laget!:-) De er bare helt skjønne!:-)
Hvem er det som selger Sagen servietter i/ rundt Trondheim?

Mvh Wenche

Barbros lille verden sa...

Hei!
Takk for det :)
Jeg har kjøpt serviettene på Black & White på City Lade. Vet ikke om det er flere som har dem!
Klem fra Barbro

Felisol sa...

Hei,
Googlet "dekorere lys" og kom først av alt til bloggen din.
Skal bli artig å forsøke skje "trikset".
Har kjøpt 6 store kubbelys på Europris 60 kr.
Nå skal det bli fine lys både i stue og på kjøkken.
Takk for at du deler gode råd.
Har bokmerket siden din og kommer nok tilbake for å se om det er mere gamle damer kan lære.
Hilsen Elise