søndag 13. november 2011

Røffere lysdekor! Og nytt sinkhus

Det er ikke tvil om at det er mye romantikk i luften 
her i heimen.
Jeg snakker interiør, ja ;)
I det siste har jeg derimot fått mer og mer behov 
for å få inn litt kontraster.
Natur, rustikke og industrielle detaljer.
I fjor dekorerte jeg noen lys
som jeg nesten ikke har hatt "råd" til å tenne....
Bare tull i grunn, for det er kjapt
å dekorere!!
Uansett, de jeg laget i fjor 
(se hvordan jeg gjorde det HER)
var jo da av den mer romantiske sorten.
Jeg syns de er søte,
men nå ville jeg prøve en litt annen stil.
Plukket derfor frem noen servietter med steinmotiv innkjøpt på 
Kremmerhuset for en god stund siden.
I stedet for å bare rive av et motiv 
og feste dette midt på lyset, 
har jeg denne gangen dekket hele lyset.
Som en liten ekstra dekor 
surret jeg en ståltråd rundt,
og festet en nøkkelcharm på
(tråd og charm begge kjøpt på Panduro).

Jeg brukte forresten de samme serviettene 
da jeg dekket bord til bloggetreff,
det kan du se HER.

Dette lyset har nå fått plass på stuebordet,
sammen med et nytt sinkhus!
Da jeg var innom Cornelias Hus tidligere i uka,
måtte jeg bare ha et av de nydelige husene 
fra Walther&co.
Det firkantede kjøpte jeg til jul i fjor,
det runde måtte jeg bare ha nå ;)
Da gjenstår bare et stooort et til å ha på trappa!
Ønskeønske ;)

Fiiin ny pute fra Living i bakgrunnen ;)
Og ja, siden bildene ble tatt så HAR jeg tent lyset ;)

Håper alle har hatt en fin farsdag!
Her har vi feiret både husets far,
min far og svigerfar :)
Gjev dag, med andre ord!
Nattaklem fra Barbro

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Barbro;)
Så fint lys!!
Og flotte lyshus ♥
God stemning i stuen;)

Ha en finfin mandag!

Klem Line

Størstepia sa...

Jeg ønsker meg også et sånt rundt sinkhus, det var kjempefint!!;)
Drømmer om et stort ute på plattingen!!!
Så flink du var til å lage lys!! Smart å ta serviettene rundt hele lyset!!
Nattaklem