fredag 25. november 2011

Bambi har fått ny sjef!

I går var jeg på en skikkelig shoppingrunde!
Blant annet var jeg innom Søstrene Grene.
Egentlig var jeg der for å plukke opp premie til giveaway!
Måtte bare shoppe litt med det samme da ;)
Denne gangen klarte jeg ikke å gå fra den store sjefen.
Ikke rart, det!
Se så fin hun er da :)


 Digger denne dama altså!
(Ikke vet jeg om det er sånn at man kan se kjønnet her altså,
men jeg syns hun så litt sånn moderlig
"passer på deg Bambi" ut!)
Flere godbiter ble med hjem fra Søstrene Grene,
det får jeg komme tilbake til ;)

I morra kommer giveaway'en!
Mange godbiter, følg med!
Ha en strålende fredagskveld,
jeg skal kose meg ALENE med fjernkontrollen
mens gubben er på julebord :)
Klem fra Barbro

1 kommentar:

Barbros lille atelier sa...

Å, ja, den der er såå fin! Må visst innom Søstrene Grene og sikre meg en sånn:-)

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem