onsdag 30. november 2011

Sniktitt, adventsstake i betong!

Ja, jeg måtte jo bare slenge meg på bølgen!
Det er SÅ mange flotte varianter av adventsstaker i betong 
å se rundt omkring i blogglandia for tida.
Jeg var innom flere ideer før jeg bestemte meg...
Her er altså en liten sniktitt!
Hadde egentlig tenkt å bare sette telys oppi,
men så kom jeg plutselig på 
at jeg hadde en haug med gamle sandkakeformer.
Det måtte vel bli kult, tenkte jeg ;)
Har ikke helt bestemt meg for om de skal få stå i,
eller om de skal ut.....vi får se!
(Kanskje vi får se om jeg FÅR dem ut?!)
Nå er mor spent på resultatet!!
Nattaklem fra Barbro

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette tror jeg på! Har selv lekt med ideen om å lage noen i betong...får bare ikke gjort noe i år tror jeg;)
Blir supert!!

gult hus i svingen sa...

Stilig, Barbro:) Gleder meg til å se den ferdig og i helbilde:) Vanskelig og mye søl eller?
Glad du liker putene og at du finner en du liker:)

klem fra Trine:)

Lisette sa...

Såååå fin blogg, morsomt og besøke forskjellige bloggere! Ses innom hos meg?

s h i n e d e s i g n sa...

Så spennende Barbro! Dette gleder jeg meg til å se :-) Klem

Unknown sa...

Så spennende, dette ser jo tiktig så KULT ut;)

Klem Line

h.espe sa...

Så utrolig spennede - adventsstaken ser kjempefin ut!!

Ønsker deg en fin fredag, og en riktig god helg!

Klem fra Hildegunn

Snertne sneller og små nøster sa...

Blir spennende å se en adventsstake i betong - her må jeg følge med skjønner jeg :-)

Ha det godt - klem Siv

Synnøve sa...

Gleder meg til og se det ferdige resultatet:-)
Kjempefin blogg du har:-)
Klem

Fru Andersen sa...

Så spennende, gleder meg til å se mer av adventsstaken din;-)

Ser skikkelig stilig ut!

Ha en fin natt!