onsdag 8. februar 2012

SnufseTE dag

Ingenting er som å være sjuk, og samtidig måtte ta seg av to unger...
I dag er det min tur til å ha feber og eksplosjonsklart hode :S
Da passer det godt å prøve ut den deilige teen jeg fikk av et par gode venner da vi var sørpå!
Har du sett på makan, så lekre bokser! Elsker dem :)
Iste har jeg ikke prøvd meg på enda, men solbærteen drikkes akkurat nu. Deilig!
Teen er kjøpt på Rafens på Kolbotn.
Tusen takk, T og E!
Ha en fin onsdag, folkens.
Her krypes det under teppet, og håpes på at hun som ligger og kjefter i senga si sovner snart.
Og sover leeenge. Til papsen kommer hjem ;)
Klem fra Barbro
(Som bare syns bittelittegranne synd på seg selv ;))

9 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Nydelige bokser, Barbro! Men stakkars deg da! Jeg vet AKKURAT hvordan det føles å måtte ta seg av syke unger SAMTIDIG som du er syk selv, det er ikke gøy. Håper du blir fort frisk igjen, barna også! Vi har endelig fått hode over vannet og i dag er faktisk (kryss i taket) tre stk unger i barnehagen ;-) Stor klem herfra.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

God bedring :)

vår lille verden sa...

God bedring til deg!:)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Nydelige bokser, håper teen var lik nydelig ☺
Koslig her med deg,legger meg til som følger hos deg og gleder meg til å følge deg videre ☺
-Beate-

Anette Willemine sa...

Da vil jeg bare ønske deg god bedring!!


AW

Unknown sa...

Det var flotte tebokser ja:)
Slike er stas og ha fremme på benken!

Så kjedelig og være syk, ønsker deg en god dag og GOD bedring ♥

Fabelaktig sa...

Åh nei! Er du syk!
Masse god bedring :)

Nydelig bilder av dekorative tebokser da, om ikke annet!

klemmer i fleng!

Pia sa...

Føler veeeeldig med deg! Man kan liksom ikke bli sjuk når man har små barn...

Whitebite sa...

usj!
fine bokser da..
god bedring søte du! klem:)