søndag 5. februar 2012

Vårlige gleder

Neida. Ute er det lite som minner om vår.
Ikke det at vi kjenner så mye til det.
Her har vi nemlig tilbrakt hele helga inne. Syk, sykere, sykest. Yay.
Største snuppeline er full av feber, og har ligget langflat på sofaen i hele dag.
Håper formen er bedre til i morra.

Enda godt vi har vårfølelse inne da!
Etter torsdagens handletur ble det en makeover på spisestua også. Hurra for vårfølelsen!
Jeg lovet litt mer detaljer, så da må dere jo få det ;)

Sinkpotta er fra Bloomingville, den var gjenstand for dymo-moro for noen uker siden.
Lotusblomsten kjøpte jeg på Kremmerhuset i fjor, elsker fargen.
Betongstjernene mine har jeg blitt så glad i, har flere rundt omkring.
Denne har en swarovskikrystall i hver tagg, fin kontrast mot den rå betongen.
(Og adventsstaken kan skimtes i bakgrunnen, sa jo at jeg kunne bruke den året rundt!)


































Den lilla vasen var et av de planlagte innkjøpene på torsdagens shopping på Kremmerhuset.
Elsker formen, fargen, overflaten. Lerkekvistene føler seg hjemme i den, ser jeg.
Er så glad i fargekombinasjonene på dette brettet, grønt og lilla er visst en ny favoritt.


































Lysestakene og lysene fikk også bli med hjem fra Kremmerhuset, lekre ikke sant?

































Den nydelige grønne bambusskålen bodde på Søstrene Grene til torsdag.
Heldigvis har den nå fått et nytt hjem ;)
Nydelig, blank grønn overflate. Glattpusset bambus inni. Vakker. 

Og enda mer kommer etter hvert! Kremmerhuset gjorde god business på torsdag ;)
Bare så synd at begge butikkene jeg var innom var tomme for øyenstikker-lysglassene :(
Forhåpentligvis kommer flere sjanser!
Ha en fin ny uke :)
Klem fra Barbro

3 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Koselig og vårlig pynt! Artig med litt dymomoro:-)
Digget den grønne skålen fra Søstrene Grene! Skåler får jeg aldri nok av!

Klem

gult hus i svingen sa...

Herlig vårpyntet bord, Barbro:)
God bedring til den syke snuppeline:)

klem fra Trine:)

vår lille verden sa...

Hei Barbro..Ush så kjedelig med sykdom,håper det føles bedre i dag:)
jeg var så heldig og finne øyestikker te lys holderne i østfold når jeg var der..
Håper du får tak på de du også:)
God bedring..
klem