lørdag 9. april 2011

Snaaaart kommer storken ;)

Ja, da er vi i gang!
Men ting tar tid....
Jeg våkna tre i natt,
og siden har jeg holdt på da!!
For noen timer siden så det riktig så lovende ut,
tre minutter mellom riene og økende intensitet.
Tro til med burgerlunsj på Graffi for å fylle energilagrene
før det skulle brake løs på ordentlig,
(nå er det tradisjon: før begge fødsler har vi kombinert burger og rier!)
etterfulgt av en vandretur rundt på Solsiden for å få opp dampen.
Og det funka en stund.
Men så stoppa det liksom litt opp...
Det er bare å vente nå da...prØve
å slappe av litt og bygge opp litt energi ;)
Natta kan jo bli både lang og slitsom!!
Håper virkelig at det tar seg opp snart,
så det ikke trekker ut i laaaaaangdrag!
Wish me luck ;)
Klem fra Barbro

11 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Tårer i øynene her! Stå på vennen, håper natten bringer lykke ;-)

Tovepia sa...

Åååå, lykke til, Barbro!!! Skal tenke på deg, og sende masse energibølger..jøje meg, dette blir spennende!!
Masse klemmer fra meg!!!

Guttemamma sa...

....å..masse tvi, tvi!!
klem♥

Fra huset i svingen sa...

Oi, så spennende :-)
Ønsker dere masse lykke til, har enda noen dager igjen før storken kommer her også, men ikke mer enn 25 så kan jo skje når som helst ;-)

Klem Karianne

Størstepia sa...

Wiiii.. Guri, tenk at det er igang...
Ønsker deg masse masse lykke til snuppa, håper det tar seg opp og at alt er over på null komma niks!!
Krysser fingrene og gleder meg til babybilder!
Klem fra størstepia

Unknown sa...

Ååååh, spent på om det har skjedd noe i natt!!! LYKKE TIL ihvertfall:)))

KLEM

En rosa fugl sa...

Oi, så artig at du snart har en baby i armene dine! Kanskje du har det allerede nå, fødsler varierer jo av tid så for alt man vet har du en liten krabat ute allerede nå mens jeg skriver denne kommentaren:) Lykke til uansett! Klem! :D

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

ojj.. så spennande! Masse lykke til:))
Klem:)

Trollmora sa...

åh så spennende! Lykke til og kos dere mye med det nye nurket!

vår lille verden sa...

Nå snart skjer det beste i livet!Lykkeligere kan en ikke bli!Lykke til:))))Klem fra en som forguder de små nurkene:O))

Smykkas sa...

Dette blir spennende. Jeg skal tenke på deg, og så håper jeg at den nye verdensborgeren kan presenteres ganske snart.

Klem