mandag 20. februar 2012

Blomstrende kirsebærgreiner - eller?

Jeg tok turen til Mestergrønn før helga, på utkikk etter blomstrende greiner.
Fortrinnsvis kirsebær. 
I følge damen i butikken er dette det.
Selv om det vitterlig står ferskengreiner på bunten.
Jaja, fine uansett!


































Vanskelig å ta fine bilder av hele sulamitten der de står i gangen med mye rart rundt seg.
(For eksempel en dør til et barnerom, überklistret med klistremerker...)
Derimot veldig gøy å leke med 50 mm-linsa og nærbilder.
Sett så nydelige blomster?
Syns bakgrunnseffekten her ble så utrolig fin.
Varm, herlig farge.
(Bildene er forøvrig uredigerte.)
En blomstrende, deilig mandag ønskes deg!

Her holdt lillefrøken på til fem i morges, hylings.
Starta deretter dagen med nesten 40 i feber og VM i slappfisk.
Nå sover hun, og snart gjør forhåpentligvis jeg det det samme.
Så får vi se hva legen sier litt senere i dag!
Klem fra Barbro

6 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

Sånn linse kunne jeg tenkt meg! Og kirsebærblomstene (evt ferskenblomstene?) er jo bare så fine!

Uff, stakkars lita, håper dette er noe som går fort over! Og at dere begge får sove litt nå!

klemmer :)

Torill sa...

Hei Barbro!

Så gøy å finne et kjent fjes på min vandring gjennom interiørbloggverdenen:-) Kjempefin blogg du har! Må nok innom her og titte en gang i blant ja. God bedring til litjtuppa!

Hilsen Torill:-)
(mamman til Fredrik)

Tovepia sa...

Tror jeg må ønske meg ei slik linse, lekre bilder!!
Syk igjen?..ja jeg hører de sørpå sliter med det samme, den ene sykdommen avløser den andre..
God bedring i heimen!!
Nyt uka, klem fra mæ;)

Shus sa...

Så flotte bilder!! Det er mykje vakkert rundt oss, som kjem så mykje betre fram med gode bilder, eller bilder tatt på ny måte!!

Her i huset har vi og sjukdom. Tullemor på 4 år hosta til ho kasta opp i går kveld, to gonger....

God bedring til dykk! Klem frå Solveig

Felisol sa...

Glimrende mocro shots.
Kirsebær/fersken blomstene er akkurat vare nok til å sette ørlite farge på ditt interiør.
Smakfullt.
Jeg,som hører mere i den fargerike skalaen, fordi jeg er blitt eldre og rynkegrå i kroppen, har hentet inn forsythia og fått den til å blomstre solgult siden nyttår.
Enhver årstid og enhver livstid har sine farger.
Jeg syns du har et vakkert, smakfullt, men også barnevennlig hjem, perfekt, men levende som livet selv.
God bedring til alle med virussmitte.

Hannes favoritter sa...

Nydelige bilder og blomster!!!

Tusen takk for lykke-til hilsen på bloggen min for en tid tilbake! Jeg er imål, sliten, men veldig glad!!!

Ha en fin dag!
Klem fra Hanne