søndag 5. desember 2010

Et bittelite livstegn :)

Først, tusen takk for alle oppmuntringer fra dere gode jentene :)
Det har vært en rar uke,
men det går heldigvis bra!
Reaksjonen kom aldri,
men det ser ut til at jeg har klart å snakke ihjel opplevelsen.
Jeg har lært det om meg selv,
at opplever jeg noe vondt trenger jeg å snakke det ihjel.
Ser ut til at jeg har klart det :)
I helga har vi hatt koselig besøk av mamsen! Hun og snuppeline har bakt pepperkaker og kosa seg
(har dessverre ikke bilder, jeg var ute og handla alt det som trengs til julebaksten ellers ;))
Det ble dessverre en nedtur i morges,
både snuppeline og jeg er i sjaber form med feber og vond hals...
For DET har vi tid til!
Jammen kjekt at mamma ordna leverposteien i dag mens jeg har ligget rett ut!
Uten hjemmelaget leverpostei blir det nemlig IKKE jul!
Farmors gamle oppskrift er uslåelig ;)
Snufseklem fra Barbro
..som minner om giveaway som trekkes på onsdag!!

6 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

å snakke ihjel opplevelser er helt i min gate også:)
Så trist at dere har blitt syke i denne søte førjulstid da:) Men ønsker dere god bedring:) Da blir dere raskt friske igjen;)

Godbedringsklem fra Trine:)

Renate sa...

Håper dere kommer dere fort igjen! God bedring!
Klem

Unknown sa...

Uff da, sjuke :o(
Håpe dåkke blir fort friske igjen, og får adventskosa dåkke videre :o)

Klem på klem og god bedring!

Trollmora sa...

Blir jo helt sånn hæææ??? her... jeg har jo ikke meldt meg på giveawayen din? Tror jeg har hatt et lite drypp eller noe sånn i forbifarten. Men nå er det rettet på altså :)

God bedring søte du... og ta godt vare på deg selv og den lille... :) Er det leverpostei med eller uten svin dere bruker?

Kos deg så godt du kan og goood bedring!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Godt å få snakket ut om tingene. :) Hjemmelaget leverpostei hørtes veldig godt ut. ♥ Usj, må ikke bli syke nå da. :( Har hatt en som var syk i helgen her jeg også, men hun er heldigvis bedre nå. :)

Masse god bedring sendes deres vei ! ♥

Klemmer fra Anette

Snertne sneller og små nøster sa...

Så bra at du har snakka det i hjel :-) Det pleier å funke bra for meg også :-D Stakkars dere som har blitt syke da :-/

God bedring og klem fra Siv