fredag 23. april 2010

Begynner endelig å få litt orden på bloggen :)

Etter litt leting og leking har jeg endelig funnet frem til det rette utseendet på bloggen! Dette er meg for tida: elsker snirkler og dill akkurat nå :) I kveld har jeg omorganisert stua litt, fått plass til de nye spraylakkerte lysestakene jeg fant på loppis forrige helg :) nå begynner jeg å bli fornøyd med plasseringen av alt dillet mitt :D jeg elsker dill!! Og nå for tida er jeg midt i et stilskifte, fra litt moderne til mer vintage og shabby chic. Det er så gøy å shoppe nye ting, og omstille hjernen litt til en ny stil :) Om litt skal vi se om jeg ikke får lagt ut et par bilder også ;)

3 kommentarer:

Janicke sa...

Så fin blogg du har fått her Barbro :-)
Jeg elsker den hvite shabby chic sitilen. Den er behagelig og lett og få fin :-)
Selv flyr jeg også rundt på loppis på jakt etter alt som kan sprayes og males :-)Roar får jo helt dilla når jeg kommer hjem med noe nytt som i hans øyne er skrot...

Jeg gleder meg til å se bilder av loppisfunn og ny stil i stue og gang :-))

Nyt helgen og hils familien.

Klem fra Janicke :-)

s h i n e d e s i g n sa...

Barbro!!!! Så gøy da :-) Dette er veldig deg foreløpig ser jeg ja! Fint er det, gleder meg til bilder :-) Klem fra meg

Barbros lille verden sa...

Takk for det jenter, og i dag har jeg vært og shoppa masse nytt dill! Planen er begynne oppussing av skapet til gangen i helga, jeg fikk tak i et par nydelige ting til det på blant annet Cornelias hus i dag :) gleder meg til å sette det i stand!!
god helg :)
klem