søndag 23. september 2012

Corokia på lysfatet

Vi var så heldige å få ta med oss bordpynten hjem fra bloggetreff på Bengtgarden!
De snille jentene på Blomster i Byhaven ga oss en søt liten Corokia hver :)
Sånt kan vi like.
Skjønnheten bor nå på lysfatet på spisestua. Liker!
Jeg har en følelse av at den trives fryktelig godt sammen med snellelyset fra Cornelias Hus
og barkestjernelyset fra Kid. Ingen grunn til å tro noe annet i hvert fall.
























Goodiebag kommer etter hvert, har ikke hatt tid til å knipse bilder av innholdet rett og slett!

Håper dere har hatt en flott helg!
Her har vi hatt barnefri fra i går til i dag, det resulterte i en aldri så impulsiv hotellovernatting.
Romantisk pakke på Britannia kan anbefales ;)
Klem fra Barbro

9 kommentarer:

ellenbeate sa...

Så fint ! Herlig høststemning :)

Hege sa...

Hei og takk for sist! Utrolig flott kveld vi hadde på bloggtreffet, en kveld som gikk altfor fort!!! Nydelige bilder du har tatt:)

Klem fra Hege

Lottemora sa...

Den hotellturen deres hørtes jo bare fortreffelig ut da!

Ha en fin kveld

Klem
Lotte

Sivs verden sa...

Så fint da:) Kan tenke meg dere koste dere på bloggtreff:)

Fabelaktig sa...

Hei *smiler*
Nydelige stemning!

Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

klem og smil
-Maia

Lotta sa...

Lekkert!!!! God klem til deg fra meg;)

sa...

Så lekkert!
Hotell er luksus :)
Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hærlig, håper Corokia fremdeles lever godt hos deg :-)
Gleder med masse, masse til vi treffes i morgen!!

Weee som det gledes:-)

Klæm Vibeke

MittLilleHjerte sa...

Hei og takk for i går:)
Så utrolig koselig å treffe andre bloggere og kvelden i går var jo bare magisk, he he
klem Janne