torsdag 20. september 2012

Bloggtreff på Bengtgarden

I går var vi en gjeng heldige damer samlet hos Vibeke på Bengtgarden.
For en kveld. For en gjeng!
Utrolig trivelig altså.
Tusen takk, Vibeke - for at du inviterte oss hjem til deg. Du er RÅ :)

Kameraet er fullt av bilder, og det er nesten umulig å velge ut hva man skal vise frem.
Et aldri så lite bilderas følger.

Inngangen til redskapshuset, der vi var samlet
Nydelig dekket bord
 Kjøkkenet til Vibeke
 Kjellerstua
 Soverom med DIGGbar sengegavl (og de var det flere av!)
 Elsker disse kassene på veggen i stua
 Sukk. Tenk å ha dette utenfor vinduet. (Forøvrig veldig fornøyd med dette bildet, *klappe seg selv litt på skulderen*)
 Stemning!























Og til slutt en detalj fra bordet sammen med et bilde av badet. For det er jo helt logisk.




















Som dere skjønner var kvelden en opplevelse. En veldig god en.
Tusen takk igjen, Vibeke! Og takk til alle damene som var  med og gjorde dette til en herlig kveld!
Klem fra Barbro

11 kommentarer:

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Sukk, Barbro - blir nesten rørt jeg...
Tusen takk for nydelige ord, kjempe hyggelig å høre at du likte hjemmet vårt. Vi stortrives her!! :-)

Nydelige bilder, wow!!! kornbildet var bare helt lovely - du er flink til å ta bilder, Barbro.

Igjen tusen takk for at du ville komme og du jeg storkoste meg fra start til slutt ;-)

Natta!

Monica - I min lille verden sa...

Flotte bilder fra et flott hjem :) Ser ut som dere koste dere på bloggtreff :)

Bird sa...

Flott oppsummering av en kjempekos kveld!!!!:)

victoriashjem.com sa...

For noen FLOTTE bilder!! Hvor har du lært åta så fine bilder? Naturtalent? ;)

Så hyggelig å treffe deg på Bengtgarden. Må vi få til et nytt treff før jul!

God helg til deg og dine!

Klemmer fra Stine

Hilde sa...

Så gøy med bloggtreff!
Flotte bilder! Veldig stemningsfulle :)

Ha ei strålende helg!

Bjørkli Søndre sa...

Takk for sist! :-)
Det var en herlig kveld og den gikk så altfor fort!

Flotte bilder fra vakre Bengtgarden!

En riktig god helg til deg!

Synnøve sa...

Kjempefine bilder:-)
Virker som dere hadde det trivelig.
Så flott hjem dere var i.
Klem

Natalie sa...

Misunnelig!! Å så fine bilder, spesielt kornbildet! Skulle ønske jeg kunne være med, men kort tid på å pusse opp ny leilighet for innflytting, så får joine neste gang! Så utrolig bra ut iallefall!!:)

små øyeblikk med cams sa...

Så nydelige bilder!! :)
Det var en så utrolig fin kveld, er så glad jeg var med på dette :) Koselig å bli kjent med deg og dere andre flotte bloggere :) Gleder meg allerede til neste gang!!
Fortsatt fin kveld til deg og ha en fin ukestart i morgen!
Klem Camilla

Unknown sa...

Woooow! Så utrolig fine bilder og så koselig det så ut - DER skulle jeg gjerne vært! :=)

Så fant jeg deg her også, takk for følget - du fikk ett gledelig i retur! :)

KLEM

Idemyldring i nr.9 sa...

Så flotte bilder du har tatt.

Lekker blogg også.

Ønsker deg en flott helg videre

Klem
Anne Line