lørdag 14. august 2010

Kul bokstav!

På rommet til lille snuppeline har en superkul bokstav fått plass!
Kunne ikke motstå denne der den sto i vinduet på Cornelias Hus i vår ;)
Er den ikke fin? Baksida er så utrolig flott også!
Nesten så den må stå litt sånn barnslig bak-frem innimellom ;)

Snuppa koser seg hos morfar og co i dag, og skal sove over til i morgen.

Gode mannen og jeg benytter sjansen til å gå ut og spise -

må jo feire at det i morgen er fem år siden vi sa JA!

Og vil du se bilder fra denne lykkelige dagen, kan du klikke HER ;)

Ha en strålende lørdagskveld!

Klem fra Barbro

7 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fin bokstav.
Det gjør dere rett i,koselig & godt med litt voksentid.
Ha en vidre fin lørdag.
Klem Christina

Smykkas sa...

Den bokstaven var virkelig flott. Helt annerledes en de vi vanligvis ser.

Gratulerer med de 5-årene og kos dere med den alenetiden dere har.

Klem fra Astrid

Elisabeth, innerst i veien sa...

Superfin bokstav. Må innrømme at jeg ikke har slengt med på bokstavtrenden altså...
Gratulerer med dagen, så flotte bryllupsbilder!

Hannes favoritter sa...

Hei!

Jeg hadde akkurat skrevet lang kommentar, også ble alt borte... Jeg prøver igjen...

Nydelig bokstav!!

Så koselig at du hadde lagt deg til som følger hos meg, og at du vil være med på give awayen min!

Nå har jeg koset meg med en titt her inne! Kjempefin blogg! Jeg har lagt meg til som følger.

Ha en fin søndag!

Klem fra Hanne

June sa...

Kjempestilig bokstav! :)
Og gratulerer så mye med 5 års bryllupsdag! Håper dere har hatt en fin helg!
KLem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer så mykje med 5års jubileum, håper de koste dokke mykje! Bokstaven var kjempefin!! Digger mønstra formen på den og alt!! Heldige deg:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Guttemamma sa...

Så bra!! Herlig å kunne glede!!
klem tilbake♥