tirsdag 10. august 2010

Narrow escape 1 dag til!

Jaja, så ble det ingen konklusjon i dag heller.
Det er og blir et grensetilfelle dette ankelbruddet mitt!
Så i morgen skal den stakkars ankelen min diskuteres på morgenmøte på røntgen,
og SÅ får vi se om det blir operasjon eller ikke.
Måtte bare ta et bilde med mobilen før jeg fikk på min nye, freshe lilla gips!En smule hovent og blått ja ;)
Ha en herlig tirsdagskveld, jeg sitter og gleder meg til besøk av en tidligere kollega
som jeg ikke har sett på veeeeldig lenge!
Klem fra Barbro

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Denne ankelen så ikke god ut!!
Håper de høye herrer bestemmer seg i morgen, så du vet hva som skal skje framover.
Kos deg i kveld og goood bedring, det vil vel ta litt tid.
Klem fra meg;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Auuu..såg ikkje godt ut nei:)
Håper du får eit positivt svar imorgon!
Klem:)

Janicke sa...

Uff, Stakkars deg Barbro... Du kan jo være glad for at badesesongen er over for i år :-)
Så skal jeg krysse fingrene for at alt går din vei i morgen :-)

Lykke til snuppa!

Stor klem fra Janicke :-)

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei, uff, dette ser ikke bra ut. Håper du får et svar du kan leve med i morgen. God bedring til deg.

Koselig blogg du har, forresten.

Klem Elizabet

Smykkas sa...

Det der ser skikkelig vondt ut. Ankelbrudd er ikke å spøke med, så jeg håper du må bli helt bra igjen.

Kos deg med besøket.

Klem fra Astrid