søndag 29. august 2010

Endelig søndag! Og blomstrende hjerteranke!?

Ah, nå var det godt å slenge seg ned på sofaen!
For der tilbringer jo ikke jeg noe særlig mye tid for tida, hehe ;)
Det har vært en lang og travel uke!
Vi har feiret fireårsdag tre dager til ende,
siste gang i går i Lekeland.
Populært,
og ikke minst veldig kjekt når mamsen har beinet i gips ;)
Må samtidig si tusen takk for overveldende kommentarer til prinsessekaka!
Artig :)
Her er frøkna sånn passe klar for å dra til lekeland ;)
Mammas lille herligpie :)
I dag har vi vært en tur på Ringve.
Utrolig vakkert sted,
og været ble kjempeflott! Mannen er heftig involvert i Korsvikaspillet,
som fikk seg en fryktelig trøkk på grunn av drittværet i juni :(
Utearrangement er risky business!
I dag har det vært støttearrangement for å hjelpe økonomien litt.
Satser hardt på at det ryr inn med penger!
Snuppa bidro med både vaffel- og svelespising, og
ikke minst ansiktsmaling :)
Vi håper det har fossa inn penger i dag!!Men - nå til den blomstrende hjerteranken min! Har dere opplevd at de har blomstret? Aldri sett det før selv. Det er bare EN stakkars blomst da. Men den er jo underholdende nok!! Hmmmm...snedig blomst! Den minner meg om et eller annet annet...skjønner ikke hva?! Tihi ;) Ha en fin søndagskveld alle sammen! Klem fra Barbro Må forresten bare videreformidle link til den nye bloggen til La Ville De Mille! Hun har vært max uheldig og fått bloggen slettet! Ny blogg på lavilledemille.com Lykke til med nye bloggen, Hege!

10 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ei herleg prinsesse kake! Slik vil eg ha på min neste bursdag!!:))
Så flott og fin jenta di er!
Eg har null grønne fingre, så den blomsten veit eg lite om;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Villa von Krogh sa...

Så fin jente! :)
Rar blomst ja...! Haha. Har du brukket beinet eller noe nå eller? Jeg må oppdateres litt...
Skroller meg nedover.

Klem

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

(he-he-he)

Joda, har hatt blomster på mine hjerteranker én gang...

Noatunfrua sa...

Hehehe, ja det var en snedig blomst! :D Aldri sett blomst på hjerteranke før...

Nydelig lita prinsesse du har!

Ha en herlig uke!
Klem!

Bettum Villa sa...

Snodig blomst ja ;P.. hehe..

Klem Madelén

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei du, tusen takk for koselig hilsen! Ja, merkelig, trodde ikke det ble blomster på hjerteranker, artig sak. Håper dere ellers har hatt en hyggelig helg.
Ha en fin uke!
Klem Elizabet

Størstepia sa...

Så herlig helg dere har hatt!!
Hehe, lo godt av den blomsten jeg også:-) Minner meg litt om noe annet ja:-)

Kos deg videre på sofa'n:-)
Klem fra størstepia

Balke gård sa...

Så nydelig ei jente du har!! Høres ut som en finfin helg, lykke til som "Kinkebillie;-)) Klem, "luringen";-)

Unknown sa...

Nydelige jenta du har altså!
Og ødelagt fot i gips ingen hindring ser eg :o)

Minte meg om nåke den blomsten der ja...

Smykkas sa...

Både prinsessen og kaken har jeg kommentert før, så nå føler jeg at du har behov for en forkaring på hva blomsten kan minne om (he-he.

Jeg tror helst jeg vil sende deg en mail om akkurat det. Trenger du fortsatt forklaring?

Klem fra Astrid