torsdag 5. januar 2012

Utfordring: Vis meg ditt drømmebryllup!

Maia med den herlige bloggen Fabelaktig har en utfordring gående: vis meg ditt drømmebryllup.
Siden jeg har hatt akkurat det (drømmebryllupet altså) så måtte jeg jo bare delta.
Først linket jeg til innlegget jeg laget om bryllupet  for snart to år siden,
men etter å ha tatt det i nærmere øyesyn så bestemte jeg meg for å lage et nytt innlegg ;)
Så i dag har jeg kosa meg med bilder fra bryllupet og bryllupsreisen.
Det vil si, jeg har ikke bare kosa meg. 
Jeg har også irritert meg relativt mye over at fotointeressen og speilreflekskameraet 
ikke var i vår eie den gangen...
Vi har dessverre altfor dårlige bilder! (Men heldigvis et veldig bra album fra fotografen, altså)

Drømmebryllupet sto på Chateau du Grand Val, et lite slott i Bretagne.
Det er et aldeles nydelig sted! Anbefaler en titt på nettsiden :)
På slottsområdet er det nydeligste lille kapellet du kan tenke deg, 
det perfekte sted for et romantisk lite bryllup.
(Jeg har faktisk ikke et eneste bilde av kapellet utenfra...det var den derre fotointeressen da!
Dere får ta en titt HER ;))
Vi har begge veldig store familier, så skulle vi ha "storfamiliebryllup" så ville det blitt svære greier. 
I stedet ville vi ha et lite og intimt bryllup som var noe utenom det vanlige, 
men det skulle være et skikkelig bryllup altså.
Dermed begynte vi å lete etter et sted i utlandet, og valget falt altså på Frankrike.
Det vil vi aldri angre på, det var en fantastisk opplevelse for både oss og gjestene :)
Jeg kan bare ikke se meg mett på de dørene der altså! *sukk*
Tre dager til ende var det bryllup!
Det vil si, vi hadde et par avslappende dager sammen med alle gjestene først - 
og så avsluttet vi med bryllup.
Bryllupsreisen gikk så rundt omkring i Bretagne og Loire, og ble avsluttet med tre dager i Paris.
To herlige, romantiske uker!
Hadde vi skulle planlagt bryllup på nytt...ja da ville vi gjort det samme igjen - uten tvil!

Flere bidrag i utfordringen kan du se HER
Klem fra Barbro

14 kommentarer:

Skjerstad sa...

Å Barbro ... jeg får gåsehud :) Dette må jo ha vært en drøm :) Dere er så fine ! Og de omgivelsene :) Flotte bilder :)

God helg !
klem fra Janne

vår lille verden sa...

Barbro dere er aldeles nydelige!!For en drøm av et bryllup!Jeg drømmer meg bort i dine bilder:)2013 skal jeg gifte meg og det blir nok et tradisjonsrikt gårdsbryllup med stor slekt(men sånn egenlig kunne jeg tenkt meg og reise bort som dere)Lykke til i utfordringen og god helg:)klem

lisje astrid's husblogg sa...

♥ gratulerer!
Utruleg vakker brud og kjempe flotte bilder.

Godt nytt år til deg og :)

Klem frå Astrid

Guttemamma sa...

Så skjønne bilder fra den store dagen deres, du er SÅ fiiin!!
Godt nytt år til deg!
Klem♥

Fabelaktig sa...

Jeg får gåshud av bryllupet deres! Virkelig ett drømmebryllup! Bildene deres er vakre, for dere stråler av glede og lykke... og det er det som betyr noe :)

Fabelaktig lørdag ønskes deg og dine. Her er det hjemmekos med mannen, har sett fram til det hele uken. Det har liksom gått i 100 siden jeg begynte på jobb etter juleferien. Noen ganger er det å sitte hjemme og se på tv i armkroken ikke det verste man gjør.

I morgen er jeg hyret inn til tvillingfotografering, skrekkblandet fryd! Jeg kan jo ikke fotografere på proffnivå, får late som da *blunke*

maiaklem

Sweet Chili . sa...

Så fin du var:) NYDELIGE bilder! Godt nytt år forresten, blir koselig å følge deg og bloggen din i det nye året.

Klem, Pernille

Balke gård sa...

Godt nytt år, snille deg som alltid legger igjen så gromme kommentarer.) Så fantastisk et bryllup, fikk gåsehud!! Må legge meg, men studere mer av disse bildene i mrogen:) Stor klem

h.espe sa...

Hei kjære Barbro, og godt nyttår til deg!!!

Wow, ja dette kan jo ikke kalles noe annet enn drømmebryllup - uten tvil!! Må ha vært helt fantastisk å feire bryllup i de omgivelsene der. Helskjønne bilder!!

Har vært så kos å følge deg og bloggen din i året som nå ligger bak oss, og jeg gleder meg til fortsettelsen nå i 2012.

Goklem fra Hildegunn

gult hus i svingen sa...

Fine bilder fra ett eventyrbryllup, Barbro:) Skikkelig romantisk:) Dere ser jo bare SÅ lykkelige ut:)

varm klem fra Trine:)

Unknown sa...

Nydelig bidrag!
FLOTT bryllup dere hadde, og nydelig brus ♥

Karianne Vikse sa...

Jøss. Her er jo toppen på pefekt bryllup, dette er jo som fra et eventyr.
Tusen takk for hilsen hos meg.
Lykke til i utfordringen.
Gleder meg til å følge deg videre jeg også.

Klem fra Karianne

La luz del norte sa...

Å, så fint, da! Skjønner at dette var drømmen, ja! Jeg hadde også drømmebryllup - her hjemme, Lade kirke og Kvilhaugen. Septemberbryllup med nydelig vær og mange gjester. Det var veldig koselig!!

Godt nyttår forresten. Regner med at dere har hatt ei fin jul! Her går dagene så fort at jeg skjønner ingenting, men jeg koser meg og prøver å gjøre lite utenom å holde huset sånn nogenlunde i orden og eller ha masse tid med Lille. :)

Vi høres!

Klem

Felisol sa...

Et drømmebryllup så vakkert at jeg ikke engang hadde hatt fantasi til å drømme det, lengt mindre evne til å fokusere på alle detaljene som gjorde denne milepælen uforglemmelig.
Midt i alt det perfekte og fullendte er det den synlige og ubetalelige gleden som betar meg mest.

Et utrolig utgangspunkt for et godt samliv i dager av alle regnbuensfarger.

Katrine Anita sa...

Dette så jo helt magisk ut! Ønsker det en fin helg.