torsdag 1. juli 2010

Vinnerlykke og sommerfølelse delux, inkl is-tips!!!

I dag har vi hatt hErlig sommervær!!!
Det har vi nytt til fulle, med grillmiddag og deilig utetilværelse :)
Måtte bare ta med et bilde av den deilige burgeren ;)
På den er det faktisk SELVdyrket ruccola!!!
Det anbefales på det varmeste, fAntAstisk godt :)
Det her var noe annet enn de dvaske greiene man får i butikken, altså!
Veldig greit å ha salatslynge, det blir litt jord ;)
Kjøkkenhagen er gemalens stolthet ;)
Her er det ruccola nærmest, så salat og
gulrøttene ytterst har så vidt begynt å komme opp.
Det hadde kanskje vært en ide å luke først, og SÅ ta bilder...ikke omvendt ;) Barnehagen til snuppelura har hekk av syriner,
og hun hadde plukka med seg en vakker liten gren i dag.
Mor=fornøyd!
*ønsker seg syriner i hagen*
Den søte lille grønne vasen er fra IKEA, kjøpt for en god stund siden.
Ah, ingenting lukter så sommerlig som syriner!
Ok da, bortsett fra jordbær kanskje ;)
Jeg har vunnet min første giveaway!!!
Hurra :)
I går kom disse herlige tingene dumpende ned i postkassen :)
De er fra Ho Trude,
tusen takk! Den skjønneste lille paiform fra Miljøgården,
lekre grytekluter som Trude har heklet
og en velduftende liten linpose :)
Trenger ikke brenne meg på fingrene nå, nei!
Til slutt må jeg bare ta med et lite tips om en ny is!
Dere har kanskje sett reklame for den nye yogurtisen til Hennig Olsen?
mÅtte bare prøve den ja ;)
Den fins i fire forskjellige smaker, jeg har foreløpig fått tak i sjokoladevarianten og jordbærvarianten...og....
BEGGE MÅ SMAKES!
Jeg liker vanligvis ikke sjokoladeis så godt,
men denne var veldig god.
Allikevel, jordbærisen var vinneren!
FantAstisk god!
Den har små biter med yogurtcrisp, himmelsk!
Og det beste av alt....den kan jo spises med GOD samvittighet
...i hvert fall hvis man klarer å ikke spise hele boksen på en gang ;)
Bildet er lånt fra Hennig Olsens hjemmeside
Nå gjenstår bare å finne karamellvarianten i butikken,
jeg er nemlig en sucker for karamell...
Yum! Håper sola skinner hos deg og!
Klem fra Barbro

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Så flott gave du har fått!
Her har jeg persille og gressløk, that's it;) Så dette så deilig ut!
Yoghurtis er godt, men denne har jeg ikke smakt, den må prøves;)
Har havna på hytta igjen og nettopp sett solnedgangen, herlig! Meldes godt for morgendagen,så vi får nyte de gode soldagene vi får;)
Nattaklem fra meg;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nam! Det såg godt ut! Herleg med sin egen kjøkkenhage då:)
Flott presang du har fått. Moro med disse Give Awayane;) Tusen tusen takk for kosleg helsing hos meg, eg vart så glad!:) Og no fann eg deg og;)
Ha ein nydeleg kveld/natt!
Klem:)

Anonym sa...

For en grønnsaks-junkie som meg, høres hjemmedyrket ruccola himmelsk ut. Om det ikke er altfor vanskeig å få til, skal jeg jammen prøve - butikk-ruccola er triste saker.

Takk for besøk, forresten, alltid like moro. Kjøpte mine Ilse-støvler for flere år siden, mest for designets skyld, men de støvlene er fantastiske. Gummistøvler som aldri blir klamme - det er fine saker. Takk også for is-tips, her er en liten frøken som går til fryseren sent og tidlig og sier "Naaammm-naaammm". Hjemmelaget is vil hun ikke ha, så kanskje forsøke med youghurt-is :)

Tillykke med fine gaver!
Deilig fredag ønskes!