mandag 28. juni 2010

Blomstrende oregano!

I dag har vi endelig hatt smak av deilig sommervær!
Deilig å spise ute i sola :)
Helt til det blåste opp....
Det HØLJA ned :(
Når dette er det du ser ute på verandaen...Så er det hyggeligere å se på disse blomstrende urtene!
Har sett blomstrende timian før, men oregano...den var ny for meg!
Den trives tydeligvis i den fine nye krukken ;) De nydeligste bittesmå blomster, altså!
Dette herlige hjertet henger i vinduet på kjøkkenet
Kjøpt på Kremmerhuset for en stund siden til en slikk og ingenting :)
Sånt kan vi like!
Basilikumen trives også veldig godt i solstrålene i kjøkkenvinduet :) Syns bladene fikk litt kul grønnfarge på bildet, litt motlys er ikke alltid så dumt ;) I går kveld skrøt jeg av at jeg skulle gå ned og rydde hobbyrommet... ....det ble nok en bloggrunde i stedet!!! Vi får se hva jeg roter meg til i kveld da ;) Mandagsklem fra Barbro

4 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Takk for det! :)
Fine bilder du har tatt.
Jeg tar hjertelig imot litt inspirasjon. Og sjenken, den heller mot grønt... :)

Ha en fin kveld du med! Klem Anine

Tovepia sa...

Så flink du er med urter, der er jeg ikke god, men gubben prøver seg innimellom;)

Makan til regn..igjen, men nå skinner sola gudskjelov;)
Får håpe på en god morgendag, klem fra meg;)

Anonym sa...

Har aldri sett blomstrende oregano,så søte blomster,fint hjertet i vinduet og.:) Sånn har været vært her også,skiftende hele dagen,en smule irriterende. :)Klem.

Janne sa...

Mmm fine de små blomstene på organoen:)

Håper solen har tittet frem hos dere igjen:)

Klem fra Janne