torsdag 10. mai 2012

House Doctor på badet

Såpedispenseren på badet har vært moden for utskiftning en stund.
På Cornelias Hus (selvfølgelig!) fant jeg endelig en ny jeg ville ha!
En såpekopp fikk også bli med hjem, så står alt endelig litt mer i stil ;)  
 Gotta love House Doctor

Jeg liker så godt at det er så enkelt, men teksten gir den lille prikken over i'en :)
Litt sånn dymo-aktig, nesten!
Snaaaart helg, dere! 
Det skal bli godt kjenner jeg, selv om denne uka har vært fantastisk gøy!
Vi har stukket utallige fornøyde kunder i fingrene for å sjekke kolesterolet deres, 
det er kjempeartig å ha tid til å sitte med kundene og snakke om hjertegode vaner :)
Og responsen er fantastisk, enn å møte så mange trivelige mennesker på så kort tid.
Gleder meg allerede til neste år!

Og sannelig har vi opplevd et annet stOrt høydepunkt denne uka: 
lillefrøkna her har tatt sine aller første skritt!
Håper dere alle har det bra der ute, riktig god helg!
Klem fra Barbro

6 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Gratulerer så masse til lillefrøkna som har tatt sine første skritt - det er jammen store greier:)
Og for ei sol, hun stråler jo helt hit jo:D
(og gratulerer til den stolte mamman også;)

PS; vi liker damer som er flinke å stikke i fingeren, og vi liker spesielt godt de som har premie etterpå:o)
Nattaklem til deg,
Hanne:)

Fabelaktig sa...

Vakreste bilde av jenta jo *smelt*

Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

Fin fredag!

Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

Smil og fine tanker til deg-

Lisas hjem og skatter sa...

Nydeligste lillesøster :) flink hun er!!! stooor godhelgklem fra meg :)

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Ja er dem ikke nydelige - jeg har også House Doctor på badet og på toalettet i kjelleren. Love it!

Morsomt med første skritt - en skikkelig søtnos ;-)

God helg, klæm Vibeke

salige lavendel sa...

Utrolig fint såpesett!!! Og skjønne lille frøkna da =)

Connie sa...

First Steps!!! That's wonderful!