tirsdag 25. oktober 2011

Loppeprosjekt underveis og sneak peek frøkenrom :)

Hei på dere!
Den siste uka har vi vært travelt opptatt
med besøk og ferdigstillelse av prinsesserom!
Rommet er altså ferdig,
men dere får ikke se det riktig ennå...;)
Når jeg sier ferdig,
er det en sannhet med et par modifikasjoner - 
det er bare et par ting som mangler...
...nemlig et par loppeprosjekter jeg holder på med! 
Her kommer en BITTEliten sneak peek :)
Denne hylla fant jeg på loppis tidligere i høst,
med tanke på prinsesserommet :)
Jeg har ikke gjort noe med den før nå,
jeg ville se hvordan rommet ble 
før jeg tok den endelige avgjørelsen på farge. 
Først en runde med denne...
...dærsken, det kjentes i hele arma etterpå gitt!!!
Nå er to strøk ferdig,
og jeg er litt spent på hvordan den ser ut i morra tidlig.
Det spørs om jeg må ta et strøk til gitt!
Ser du hvilken farge det er?
Prinsessen nekter å tro at den er noe annet enn hvit,
men det er den altså ;)
 Og når strøkene er gjennomført, 
skal den prydes med disse
Sukkersøtt skal det være ;)
Nå mangler jeg bare noen søte små kroker 
til å erstatte de nederste knaggene.
Ikke så lett å finne,
håper på å ha hellet med meg på Emma House i morgen :) 

Ok, en LITEN titt da ;)
Frøkna fikk sminkebord i innflyttingsgave av oss,
stor stas kan man trygt si ;)
Her blir det nok mye frisering og sminking!!

Til slutt en liten reminder...
Sånn så det altså ut før ;)

Så fort hylla er ferdig, skal dere få se resten!
Vi får håpe det holder med to strøk da, kanskje?
Nattaklem fra Barbro

5 kommentarer:

Størstepia sa...

Så spennende, jeg gleder meg masse til å se rommet ferdig:-)
Så flink og kreativ du er - og FOR en vakker rosafarge på rommet!!

Blir liksom aldri ferdig med snuppa sitt rom jeg, gjestesengen står fremdeles der og vi oppbevarer noen av våre ting der inne så lenge... Tenker at det ikke er så stress ettersom hun jo ikke leker på sitt eget rom ennå:-)

Skal se på ditt for inspirasjon merker jeg:-)

GOd ny onsdag imorgen:-)
Klem fra størstepia

gult hus i svingen sa...

Lekkertsmekkert barbro:) tror hylla er dus, lys rosa jeg;)
Snakkes på lørdag:)

Klem Trine:)

h.espe sa...

Oi, oi - spennende - gleder meg til å se rommet ferdig! Blir nok en liten prinsesse som blir veldig, veldig fornøgd med rommet sitt tenker jeg :)

Ha en fin ettermiddag og kveld!

Klem fra Hildegunn

Fru Andersen sa...

Heisann!

Så kjekt det var å lese og titte her inne hos deg da;-)
Gratulerer med vel overstått dåp!

Lekkert rom prinsessa får. Supert med det sminkebordet, eldstejenten vår ønsker seg et slikt og hun er 13 år så dette kan lillejenta di ha leeenge!

Lurt med lyng i norgesglass, må ut i skogen jeg nå!

Følger deg, så får jeg hente mer inspirasjon!

Ha en fin-fin kveld videre!

La luz del norte sa...

Hei, du! Så fint det blir, da! :) Og ser ut som dere hadde en fin dåp i KA-senteret. :) Vi hadde dåpen oppe hos mamma og pappa. Vi var ikke så mange, da, 12 voksne og 2 barn, hvorav dåpsbarnet var det ene barnet. Men - masse god kake hadde vi, bl.a. den aller, aller beste lukket valnøtt jeg har smakt i mitt liv - fra Mikalsens bakeri på Tyholt. Anbefales hvis man ikke lager selv! :)

Håper alt er bra med dere! :)