fredag 23. september 2011

Bjørkehjerte

Hei dere!
Endelig helg! Det er deilig det :)
Her har vi fora støvsuger'n og svingt moppen i dag,
så nå er huset klart for dåpsbesøk!

I går var snuppeline og jeg på en miniskogstur,
for å plukke med oss pynt til dåpsbordet ;)
Hvordan det blir skal dere selvfølgelig få se
i neste uke.
Jeg er så spent på om ideene mine funker altså,
en ting er jo å prøve ut enkeltelementer - 
en annen er om det blir bra
når alt kommer sammen på bordet ;)

Anyway, tilbake til skogsturen!
Jeg har jo sett at mange har laget seg bjørkehjerter
rundt omkring i blogglandia.
På gårsdagens tur ble jeg inspirert til å ta med meg 
noen greiner og prøve selv.
På veggen ved trappa ønsker denne nå velkommen :)

Blondebåndet kjøpte jeg på Stoff og stil for en stund siden


Enn det, nå har jeg plutselig runda 90 følgere!
Koselig at det ramler inn flere som vil følge min lille blogg :)
Velkommen skal dere være!

Nå skal mor hive innpå litt pizza, 
i dag blir det ikke den sedvanlige hjemmelagede...
Kjekt med grandis en sjelden gang når det skal gå kjapt!
Kveldstimene skal nemlig tilbringes på kjøkkenet,
der skal det lages cakepops til søndagens dåp!
I morgen blir det cupcakes og bløtkake,
og bordpynting selvfølgelig.
Ha en herlig helg alle sammen,
vi blogges over helga :)
Fredagsklem fra Barbro

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Tenker du forbereder søndagen til gagns;)
Nydelig hjerte du har laget, dekorativt!
kos dæ masse i helga, og hils til kjentfolk!!
Klem fra mæ;)

Snertne sneller og små nøster sa...

Hjertet ble kjempefint, og jeg er sikker på at dåpsbordet ble lekkert og gjennomført :-D

Ha det godt - klem Siv