mandag 14. mars 2011

2 uker uten...

.....Snuppeline.....
.....uten....
*snuppekos
*masing hele tida
*snuppesmil
*sutring
*en varm liten kropp som kryper inntil en trøtt morgen
*morgenkrangling
*morgenkos
*krangling om hva som er greit å ha på seg
*magekos
*frøkna som aldri hører etter
*snuppenuss
*dårlig samvittighet for at jeg jobber for mye
*verdens beste lille snuppeline
.....med.....
*fred og ro i heimen
*tid til å slappe av og bare tenke på seg selv
*savn, savn, savn
*en tåre i øyekroken
I morges sendte jeg altså lillesnuppa og Mimmi avgårde.
Helt til neste helg skal hun være med Mimmi og Bestefar i syden.
Hun kommer til å kose seg mAx!
Det skal jeg og,
selv om det plutselig ble veldig stille og rart i huset.
hvis man altså ser bort fra litt snufsing fra mamsen,
det ble LITT i meste laget å skrive det her....;)
Jeg har i hvert fall fått slappa av i dag!
Tok med meg godstolen ut i sola,
nøt deilig kaffe med søtt tilbehør og
mitt nye favorittblad :)
Herlig vårfølelse!!!

Snufseklem fra Barbro

11 kommentarer:

Tovepia sa...

Ja, dette kjennes..men hun får det jo så bra, og det får du også, så nyt uka til ende!!
Håper alt står bra til med deg, klemmings fra meg;)

By Evy Photography sa...

Nyt det, hverdagen blir utrolig travel naar du pluttselig er mor til to

s h i n e d e s i g n sa...

Ja, skjønner akkurat hva du mener Barbro. Ikke bare greit med et svulmende mammahjerte bestandig altså. Men du, håper vi kan treffes en kveld denne uka (når mine unger er i seng). Skravlings, litt godt og spise + fred og ro, det blir bra! Stor klem fra meg.

Unknown sa...

Godt og vondt på ein gong, det kan eg forstå ja :o)

Hu komme nok te å storkosa seg ja, og det håpe eg jammen meg mammen gjørr og ;o)

gult hus i svingen sa...

også blir det såå deilig å få henne hjem igjen:) Har vi ikke godt av å kjenne litt på savnet innimellom:) Kos deg, Barbro:)

klem Trine:)

Lisas hjem og skatter sa...

Det blir nok godt til dere begge :) OG tenk så
deilig det blir å få henne hjem igjen!!!

kos deg masse gode Barbro! :)

klem/lisa

TULLA PÅ ULLA. sa...

Oi, to hele uker. Ja, skjønner at du har tårer i øyekroken, men det blir nok en vinn vinn situasjon for alle. Kvalitetstid med mannen før en ny frøken kommer :-) Nyt roa og tida, og ikke minst kan du gjøre det DU akkurat har lyst til.
Kos dere masse!
Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Skjønner godt at det kan bli lange 2 uker....men tenk for en gjensynsglede da :-)

Ha en fin kveld - klem Siv

livet på kvasseberget sa...

hadde nok også felt noen tårer da ja, men må jo bare nyte det! er jo ikke så altfor ofte man er borte fra barna.

kos deg mye!!

klemmer!

Kristin Kreativius sa...

Awww... Nå må du slappe av og lade opp da Barbro! Og snuppelina har det nok supert i syden ja:D Heldige hun!

Smykkas sa...

Det høres lenge ut, men det gjør nok godt for både mor og barn. Og som du vet. Tiden flyr.

Klem