torsdag 27. januar 2011

Fugler, sopp og lakrislaban!

Endelig skal dere få se hva for noe fint
jeg kjøpte hos Har en drøm i forrige uke!
Den siste uka har jeg vært på leting etter trollhassel,
hadde nemlig en plan om at jeg ville ha det i hjørnet ved spisestua.
Den skulle prydes av Lines nydelige fugler og sopper :)
Trollhassel skulle derimot vise seg å være vanskelig å få tak i for tida...
Men på Drivstua gartneri traff jeg endelig blink i kveld!
Og det ble akkurAt så bra som jeg hadde tenkt ;)
Snakk om å få våren inn i huset!
Pip-pip!
Når en ikke kan sy selv er det godt det finnes så
superflinke jenter der ute i Blogglandia!
Tusen takk, Line!
Dette ble prikken over i'en ved spisestua :)
Vinkeltesting med det nye kameraet er fremdeles gøy ;) Har du sett at det har kommet Lakrislaban?? Vi MÅTTE bare prøve dem i dag! Det vil si...jeg måtte kjøre innom tre butikker i kveld før jeg fant dem...;) Hvis du er glad i lakris anbefaler jeg å prøve! Mmmmmm :) I morra skal snuppeline og jeg ha kosedag, planleggingsdag i barnehagen :) Ha en strålende helg alle sammen! Klem fra Barbro

14 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

fint med trollhassel, og den blir ikke skjemt ut av de fine fuglene og soppene til Line:)
Fine bilder, Barbro:) Deilig med kosedag med snuppeline:)
Klem fra Trine:)

Unknown sa...

Stilig!! Jeg har også en av Lines sopper i hus, flott idé å henge dem på trollhasselen;) Spørs om jeg må inn å kjøpe flere av henne;)
LAKRISLABAN??? Jeg er visst altfor sjelden i godterihylla, dette har gått meg hus forbi! *skriver opp på handlelappen* :D

Ha en super dag!
Klem!

Siri sa...

Så flott det ble, Barbro;-) Plandag her i Oppegård også.. Så da sitter vi på Hurlumheihuset... Finfint å få ut litt energi før en meget lat helg... Skal forsøke å få tak i trollhassel selv... Har så lyst til å ha det på terrassen med lys når det blir vår og sommer;-) Har hørt flere som sliter med å få tak i det... Riktig god helg, snart... Håper dere har en kos dag.. Klem klem

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så utrolig fint som det ble! Og Line er jo bare superflink!!

Ha enb flott helg
Klem Janne Merethe

Tovepia sa...

Så flott med ei slik trollgrein! takk for tips om hvor du får i slike;)
Jeg har vært et døgn på Røros på seminar, så nå tar jeg kvelden;)
Kos deg i helga, og klem fra meg;)

Smykkas sa...

Trollhassel er virkelig flott, men jeg har opplevd det samme som deg. De er ikke lette å få tak i, så nå ble jeg minnet om den jakten.

Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Stilig! Så synd at jeg ikke så lakrislaban på butikken i dag - jeg elsker lakris ;-)

Riktig god helg - klem Siv

Unknown sa...

Det blei jammen meg fint ja!
Mamma og dei har faktisk Trollhasseltre i hagen dei :o) De har hatt det i flærre år uten at eg visste det, tihi ;o)

Har fått klippt av ein del, men e ikkje kommt i bruk ennå. Litt kraftige greiner blei det, for det var sjølsagt mørkt når eg endelig bestemte meg for å kutta av greiner...

Ligge ein award te deg inne hos meg forresten :o)
Goood søndag te deg og dine!

Anonym sa...

Dekorativt:) Litt sånn "farlig" å stikke innom Drivstua for de har jo så mye fint;)

Hjemme hos meg sa...

Hei!

Så fint det ble! Line er superflink :)

Gøy du vil være med på min give away :)
Lykke til!



Klem Anette

TULLA PÅ ULLA. sa...

Heia. Takk for sist! Trivelig å treff dåkker. Trollhasselen ble jo kjempefin;-) Gjorde seg bedre på bildet enn når du forklarte ;-)) Ønsker meg også en sånn en... Jeg har tiøbringt geler av helgen med heklekurs på youtube. Er bare å innse at hekling ikke er for meg :-(( Men men.. Jeg strikker telysholdere nå så du får se hvordan de blir.

Trollmora sa...

Lakrislaban?????????? Herre...... og så jeg som ikke kan løpe så fort.... sukkk... hihi
Tusen takk for kommentar(er) inne hos meg både før og etter jeg ble sengeliggende med denne =)(/& lungebetennelsen :) Jeg setter enormt stor pris på det! Du vet jo selv hvor koselig det er med kommentarer... at noen har vært innom for å vise at de tenker på deg liksom :) Uansett, før jeg begir meg utpå filosofiens smale sti her, så ville jeg bare innom å ønske deg en riktig god dag! Snart er jeg frisk og DA skal jeg kommentere og blogge "as usual" jeg også... jippi :)
Klem fra meg!

Unknown sa...

Hei Barbro;)
Så gøy og se at fuglene og soppene kom til sin rett hos deg;)
Og lakrisLABAN??? De er nok laget for meg! Jeg digger lakris, disse MÅ jeg bare ha;))

Er egentlig innom for og si at du stakk jammen meg av med 1. premien i min give-away, hihi, det var jo gøy;)
Send meg din adresse på nytt du, jeg har ikke den lenger... hehe!

Ha en fin kveld!

Klem Line

Kristin Kreativius sa...

Å, jo da! Du kan hekle karnevals-kostymet til tuppa i år synes jeg!

Så fine pip-piper, og der fant du jo trollhassel:) Passer godt i heimen ja!