torsdag 30. juni 2011

Norgesglass og ny såpedispenser på badet

Hei igjen,
og tusen takk for hyggelige kommentarer til korktavlene!
Endelig et makeoverprosjekt igjen, 
og flere står på planen...artig ja :)
Jeg glemte forresten å si at jeg hadde litt trøbbel med å sette sammen
rammene på den lille tavla. Det løste jeg med å bruke stiftemaskina:
stifta rett og slett sammen hjørnene.
Det holdt ikke å gjøre det bare på baksida,
så jeg stifta på forsida også og malte over.
(De observante har vel allerede lagt merke til det!)
Den store hadde jeg mer flaks med,
når jeg tok fra hverandre rammene så var stiftene intakte.
Dermed kunne jeg bare "tre dem på plass igjen",
og så stifta jeg sammen hjørnene på baksida
for å være sikker på at det sitter. 

Her en dag fikk jeg endelig tid 
(og ånden over meg)
til å ta en razzia i badeskapene.
Det er vel kanskje ikke bare hos meg det blir kaos i skapene?
På badet har jeg hatt litt sånn hummer og kanari
til å ha diverse i...du vet...
bomullspads, q-tips, tannbørster, såpe...
Det vil si - vi hadde egentlig helt gjennomført først!
Men etter hvert har tannglass knust, 
såpepumper sluttet å virke osv.
Anywho...under ryddinga fikk jeg et heftig behov 
for å få inn noe nytt ;)
På neste bytur kikka jeg...og kikka.
Fant ingenting.
Men så kom jeg på..jeg har jo masse norgesglass!
Kan vel bruke dem?
*løpeløpehjem*
Så da ble det sånn:
 Veldig mye finere enn stålstativet fra ikea, 
som nå er sendt til resirkulering ;)
Q-tips bor ikke lenger i Johnson&Johnson-boksen ;)
Og ja, jeg ER glad i Pilgrim-smykker ;) 
Nå mangler jeg bare å finne noen flere Norgesglass i kjellern
til tannbørstene...den som leter finner etter hvert!

På Åhlens fant jeg en såpedispenser som matcha stilen,
og attpåtil var det halv pris på den!
En femtilapp for denne var helt greit :)

Sanctuary-kremen lukter fantastisk godt,
så den fikk likesågodt være med på bildet ;)
Har du prøvd produkter fra Sanctuary?
Det er et spa i London som absolutt kan anbefales!
I løpet av mine år i Storbritannia ble jeg aldeles avhengig
av produktene deres,
så det ble komplett krise da jeg flytta hjem...
Koffert full av krem etter hvert Londonbesøk ;)
Men SÅ kom Boots til Norge, hurra!
Det må ha vært en av de lykkeligste dagene i mitt liv altså!
Ok da, bryllup og unger først ;)
Har du ikke prøvd det allerede anbefaler jeg det på det sterkeste!
Mine favoritter er saltskrubben, foaming shower mousse 
og Kyphi body butter. 
Herlige produkter til veldig behagelig pris!
Spafølelse hjemme er vel ikke å forakte ;)
Ha en fin kveld!
Klem fra Barbro
(som venter og venter på sommer'n!)

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Takk for tips med gode produkter! Flott bruk av norgesglass, de er brukandes til det meste;)
Kos deg i kveld, melder søndag om jeg kommer på mandag; høres såå koselig ut!!
Klem;)

Størstepia sa...

Kjenner meg godt igjen her ja, jeg også leter bestandig etter gode ideer i badeskapene... Har kjøpt noe på IKEA opp igjennom, og føler det er sånn halvveis... Skal sette inn ny innredning på badet nå i sommer, så da skal jeg prøve ut litt div. Var veldig flott med Norgesglass da;)
Ha en herlig kveld!
Klem fra størstepia