mandag 22. november 2010

Ta da!!!!!!

Hurra!!!!
Soverommet vårt er 95% ferdig!!
Strålende fornøyd :)
Bildene er ikke akkurat perfekte,
men måtte jo bare ta bilder selv om det ble i dårlig kveldslys ;)
Endelig fikk jeg bruk for norgesglassene jeg kjøpte på loppis i høst :)
Senga er en smule større enn jeg trodde, det ble trangt nok kan man si ;) Eller....vi sier heller at plassen er godt utnytta!!!
Her skal jeg sove godt i natt skal jeg si dere!
Denne hylla er bare genial altså!
Plassbesparende ift vanlige nasttbord....OG plass til stæsj!
Love it :)
Og mer stæsj kommer så fort jeg har vært på en shopperunde selvsagt.
Eg har ein plan, jenter ;)
Måtte nesten ta et bilde med blits og da,
bare sånn for å få et klart bilde ;)
Utrolig hvor kjip fargen blir da altså!
Det var det lille bilderaset,
jeg lover å komme med bedre bilder
når litt mer stæsj er på plass ;)
Jeg er til stadighet en dårlig bloggevenn,
kvelden i kveld har gått med
til frenetisk rydding etter oppussing og litt jobbing.
Tusen takk for alle de gode ordene dere har lagt igjen,
setter stor pris på det altså!
Koselig med nye følgere og,
særlig siden jeg hadde gleden av å hilse på noen
av dere da jeg akkurat rakk å slenge innom bloggtreff
på Ni Muser på lørdag :)
Gleder meg til å blir bedre kjent med bloggene deres etter hvert!
NÅ kan jeg derimot høre den deilige nye senga mi rOpe på meg ;)
(og gubben som grynter at det er på tide å legge seg ;))
Nattaklem fra Barbro

12 kommentarer:

Cecilie sa...

tror ikke det blir noe problem å sove godt på det soverommet nei! WOW!

Tee of Vinnord Cottage sa...

Nydelig tapet!!! Venninnen min i Glasgow (skottland) hadde helt lik på det forrige soverommet sitt.... siklet på den!!! Det bel rålekkert!!! Kos deg på nytt rom!

Skjerstad sa...

Juhu ;) Herlig å legge seg i et nytt soverom :) Smart oppbevaringsplass og de norgesglassa var søte :)Hadde ikke så mye tid på lørdag, men vi blir vel bedre kjente gjennom bloggene :)

Sov søtt, og ha en fin dag i morgen :)
Klem fra Janne

gult hus i svingen sa...

ja her har dere virkelig stått på, Barbro:) Og resultatet ble fint:) Skjønner godt du vil legge deg på nytt soverom:) Trivelig å treffes på lørdag:) Vi her i regionen kan jo arrangere flere bloggtreff etter hvert:) (nå vet vi jo ufarligheten) Håper du hadde det fint på humorgalla og julebord:)

Tirsdagsklem fra Trine:)

Unknown sa...

God måren snuppa!
Sove godt i ny seng og fantastisk flott nytt soverom? Fint blei det ja, og så kjekt å hørra at du e fornøyd :o)

Nye følgere førte bloggtreffet te ja ser eg ;o)
Kjekt å treffes ja. Nå ser eg for meg det strålande ansiktet ditt kvar gong eg komme innom deg, og det blir jo litt kjekkare då :o)

Klem fra ein dårlig bloggevenn te ein aen ;o)

Renate sa...

Så fint det ble!!
Tenker du sov godt på det nye rommet i natt :)
Klem

Tovepia sa...

Det ble lekkert! Tapeten gjorde seg virkelig, så jeg regner med du har sovet godt denne natta;)
Kos deg resten av dagen og klemmings;)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så lekkert det ble :-) Skjønner godt at rommet der innbyr til en god natts søvn :-D

Litjtupp lurer på hvordan du har fått til sånn design (bakgrunn) på bloggen din.

Ha det godt og klem fra Siv

Lisas hjem og skatter sa...

kjæmpefint!!! :)

Smykkas sa...

Superlekkert. Jeg synes bildene gir et flott inntrykk, og jeg har ingen problemer med å forstå at her kommer du til å sove godt.

Gleder meg til å se rommet ferdig stæsjet.

Klem

Anonym sa...

Kjempeflott:) Tipper du sov godt jeg;) Smart med speil på garderoben siden plassen ble så godt "utnytta":)

Herlig når prosjekter er ferdige og ting blir ryddige. Gubben er ikke i ryddemodus....et stort lass med byggematrialer skal hentes hjem iløpet av kvelden. Han må jo liksom ha noe å holde på med i helga;)...at det snart er jul og det helst bør ryddes er ikke i hans tanker ihvertfall;)

Ha ei fin helg:)...litt kaldt men pytt pytt;)

s h i n e d e s i g n sa...

Så flott det ble Barbro! Den tapeten var helt nydelig og veldig "deg" ;-) Et rom for hvile, helt klart.